EXISTA Stapana69 ?

A exista sau a nu exista …! CE anume v-ar convinge ca exista ?

111 Răspunsuri to “EXISTA Stapana69 ?”

  1. sclavcristi Says:

    in primul rand ar trebui ca Stapana sa fie mai activa pe blog

  2. masm Says:

    eu zic ca exista…si cred ca stiu si cate ceva despre EA

  3. masm Says:

    ma uimesti pe zi ce trece. imi place ca folosesti majuscule ! si de unde anume stii ceva despre ea

  4. sclavcristi Says:

    ciudat ca prezenta pt tine ar fi o dovada a existentei mele… ! oricum daca asta te ajuta cu ceva sa-ti lamuresti dubiile, atunci o sa incerc sa fiu mai prezenta. de fapt sincer la inceput am fost putin dezamagita de trendul pe care a apucat-o blogul. s-a vrut initial un loc de discutii si filozofie pe tema asta; eu urmand ulterior sa-mi aleg unul sau mai multi sclavi pt uzul meu personal. dar nu am reusit. a ajuns un fel de mica publicitate. toti isi postreaza un anunt cu ce vor sa faca. daca e sa iasa bine, daca nu… what a fuck !

  5. masm Says:

    de unde stiu?….banuiesc doar ca informatiile sunt adevarate…noroc cu cine a inventat google

  6. stapana69 Says:

    cam ambiguu raspunsul tau , masm…! esti intr-o dispozitie proasta sau nu vrei sa detaliezi ?

  7. masm Says:

    nu vreau sa detaliez…fara permisiunea dvs!

  8. adrian Says:

    buna stapana,

    numele meu este adrian am 37 ani, inaltime 170, 62kg
    imi place sa sug degetele de la picioarele stapanei, sa ling piersicuta stapanei,sa ling stapana pe gambe, dar cel mai mult mi-as dori o stapana care sa ma educe si apoi sa ma folosesca in fata unei prietene.

    limbute dulci stapana

  9. masm Says:

    nu am nimic de ascuns. dar respect atitudinea ta. nici nu mi-am dat seama , dar asa as fi vrut sa reactionezi. felicitari!

  10. adrian Says:

    dar in fata cui vreau eu. de ex : un caine, un barbat,…?

  11. valentin Says:

    hellooo!

  12. stapana69 Says:

    la multio ani cu numele, valentine ! si bine ai venit !

  13. masm Says:

    poate facem un concurs….cu premii(de la STAPANA )….cine si-o imagineaza, cel mai aproape de adevar, pe EA!

  14. stapana69 Says:

    foarte tare ideea, masm ! sa incepem cu picioarele ! fiecare sa le descrie cat mai concret (in sensul unei imagini) !

  15. Casper Says:

    Sa punem o poza aici cu picioare care sa fie cat mai apropriate de cele ale Stapanei69?

  16. stapana69 Says:

    Casper : da e o idee buna. si poate si retusati poza prin cateva cuvinte , ca sa se apropie exact de ce va imaginati !
    p.s. si sa inteleg ca tu esti al III-lea participant !

  17. Casper Says:

    Da,vreau sa particip si sa castig premiul cel mare dat de dumneavoastra:)

  18. sclavul33 Says:

    si eu al IV-lea! nu stiu cum sunt picioarele tale si nici nu vreau sa mi le imaginez… important este ca sunt ale TALE si abia astept sa sarut fiecare centimetru patrat de pe ele!

  19. sclavul33 Says:

    Vezi? Deja m-am indragostit de o imagine virtuala despre care nu stiu mai nimic… importanta este ideea de supunere si umilinta, care ma caracterizeaza din plin!

  20. stapana69 Says:

    ok. concursul e in alta parte. aici e cu totul alta tematica. rezumati-va doar la ea

  21. femdomlover Says:

    stapana69 exista…

    poate fi o ea, o stapana adevarata(ceea ce tind sa cred ,din temele propuse si din discutiile purtate cu diverse persoane),poate fi un el,pus pe glume…poate fi o ea,curioasa sa afle cat mai multe despre aceasta lume…

    dar eu cred ca stapana69 exista cu adevarat,si chiar daca nu-si cauta sclavi,poate vrea sa afle cat mai mult despre ce-si doreste un barbat aflat in aceasta postura…poate pentru sotul,iubitul,amantul,si de ce nu,pentru profesia ei…

    poate ca-si cauta ,intradevar,sclavi,si atunci,unul sau mai multi dintre voi va fi norocosul…dar,va spun ceva…nu va asteptati prea devreme la asta…daca-si cauta sclav,il vrea pe cel mai bun dintre voi…si,cu cat va angrenati mai mult in temele propuse,cu atat va trece mai mult timp pana ce unul dintre voi va fi selectionat…oricum,totul e in avantajul vostru…voi sunteti principalii beneficiari ai acestor discutii…deci,curaj,rabdare si speranta…va doresc succes tuturor…

  22. femdomlover Says:

    apropos..

    in scurt timp ma retrag…

    dar sunt curios,la final,care va fi cel ales….

  23. femdomlover Says:

    stapana69:LA MULTI ANI DE 1 MARTIE,STAPANA

  24. stapana69 Says:

    femdomlover: incerc sa-mi fac mea culpa. la inceput am fost sceptica referitor la moralitatea ta. implicarea ta in subiecte a fost de bun agur pt blogul meu. eu DOAR nu am crezut ca vorbesti de viata ta reala; am crezut ca sunt simple utopii la care visezi cu ochi deschisi. poate de cateva ori am fost si ironica. acum parca ma simt prost pt felul incare te-am tratat. deja nostalgica dupa posturile tale, iti multumesc pt aparitie si sper ca mai vii pe acest blog, macar sa-ti dai cu parerea despre corectitudinea deciziei mele (referitor la castigator) si poate cine stie, cand ai timp, mai ne onorezi cu cate un post. merci pt urari !

  25. toaleta Says:

    LA MULTI ANI DE 8 Martie STAPANA !!!!

  26. stapana69 Says:

    multumesc !

  27. curios Says:

    fireste ca EXISTA (e pur si muove? era in mod real intrebarea)..Stapana exista odata ce noi scriem, ii scriem, ne inscriem in competitia propriilor dorinte (nestapanite nu??)

    intrebarea pe care as pune-o este daca stapana e cumva FEMEIE?..Barbat?..program de calculator?…caci despre fiecare dintre noi aproape ca stim ca suntem

    chiar conteaza daca exista sau nu odata ce asta nu ne diminueaza nicicum entuziasmul masochist?

  28. stapana69 Says:

    curios : excitant pct tau de vedere. esti f umil ! din cauza asta am initiat concursul si aceasta tema. poate unii se vor convinge ; sau poate nu !

  29. curios Says:

    ma bucur ca am provocat o cat de cata umezeala, chiar daca nu e lacrima

    problema la care am incercat sa ma refer e NU DACA exista celalalt..CI daca NOI FARA acela (in cazul de fata Stapana) existam in aceasta ipostaza

    OUL sau GAINA..astept raspunsurile voastre pe adresa: avicolaSAdo@yahoohoo.com

  30. sclavul33 Says:

    curios, neinteresanta problema ridicata de tine!

  31. ady.2001 Says:

    ady 2001: ti as fi recunoscator daca mi ai satisface o curiozitate
    ady 2001: referitor la blogul/saitul sau ce e aia
    stapana69: zi mai repede
    ady 2001: e ceva real in toata treaba aia?
    ady 2001: sau pura fictiune?
    ady 2001: merita sa ma bag?
    stapana69: pura fictiune
    ady 2001: merci
    stapana69: nu te baga…. sfatul meu !
    stapana69: cu placere
    ady 2001: apreciez sinceritatea
    ady 2001: si oamenii care se folosesc de farieri!
    ady 2001: fraieri!
    ady 2001: bye

  32. ady.2001 Says:

    CE ZICETI FRATILOR????

  33. stapana69 Says:

    chiar sunt curioasa ! mi-as dori ca toti sa-i raspundeti lui ady2001 ! chiar as inaugura o noua tema : cei care NU “merita sa se bage” !

  34. stapana69 Says:

    curios : problema pe care o ridici tu , oarecum ma exclude ! prin urmare , nu pot decat sa-mi spun o parere personala, dar nu in calitate de moderatoare a blogului.
    eu cred ca aceasta comunitate de sclavi e impartita in 2 :
    1. acei “wanna be” : cei care inca viseaza , dar mai au mult pana la a avea sansa sa-si gaseasca o stapana si ulterior sa fie si in stare sa slujeasca.
    2. cei pentru care sclavia este singura modalitate de a-si trai viata fericiti si impliniti.

    eu cred ca in cazul celor din a II-a categorie, exista in continuare in aceeasi ipostaza si fara existenta … mea (in cazul de fata) ! lol !

  35. stapana69 Says:

    exista. e un labagiu:)))

  36. stapana69 Says:

    adi2001: ma car incearca sa nu mai scrii in numele meu. ma obligi sa le sterg. e evident pt oricine coincidenta de stil si exprimare. !!!
    acum ca te-ai prins si i-ai prevenit si pe ceilalti , te rog lasa-ma cu toti “labagii” astia de pe aici sa ne vedem in continuare de onania noastra. exact asa cum ti-am scris pe mess la inceput : sfatul meu e sa nu te bagi; nu e pt tine !

  37. curios Says:

    va multumesc celor 2 cu care incet incet incercam un dialog, adica stapana69 si sclavul33 si cred, macar asa de participare, ca ar fi interesanta nu atat EXCITATIA (pe care o urez sincera si lipsita de inhibitii si celor care cu o mana se manus-sturbeaza cand alta scrie) cat mai ales DIALOGUL

    ideea ca sare unul la beregata altuia sperand ca cu jugulara mea in mana se prosterneaza mai adanc la picioarele virtuale (40??) ale unei stapane imaginare mi se pare de prost, prost gust

    si cu toate astea imi si place reactia, emotia, frustrarea, toate amestecate si atingand apogeul

    RECUNOSC oameni buni, fratilor..ca pe mine nu ma deranjeaza deloc daca stapana69 e labagiu sau daca labio-gagiu sau alta combinatie..daca isi face bine rolul de moderator si ne arunca idei, ispite si lasa loc dialogului

    intrebare: simtul umorului si bunul simt se exclud in acest blog???

  38. stapana69 Says:

    din pacate dialogul pe acest blog implica din ce in ce mai putine personaje. pacat este ca din oamenii care scriu aici , au inceput sa fie si multi intrunsi, care nu au nici o legatura cu acest fenomen…

  39. Casper Says:

    Stapana69…am citit ultimul post al dumneavoastra si pot spune ca era inevitabil. Asa cum sunt si multi care nu au “7 ani” (au fost dati la 6 ani la scoala:P).
    Imi pare rau,dar…chair si asa,cred ca aceasta intiativa este una pozitiva si faptul ca ati cunoscut persoane interesante pe aici, inseamna ca efortul nu a fost in zadar. Spre exemplu “femdomlover sau masm”.

  40. Casper Says:

    Paste Fericit!

  41. srapana69 Says:

    casper : masm intradevar e o realitate.insa cu femdomlover nu am schimbat decat cateva replici prin prisma blogului. eu nu-l cred si nu-mi plac oamenii care mint. prin urmare , sper sa nu-l invinuiesc degeaba, dar nu e genul meu …!

  42. femdomlover Says:

    stapana69: ma bucur ca aveti in sfarsit un favorit..dar nu inteleg de ce ma acuzati de ceva ce nu puteti dovedi…pt ca nu am postat poze cu sotia mea?cine ar fi acel; nebun in stare sa o faca?sa avem pardon..
    mi-a placut mult acest blog,cand l-am descoperit…

  43. Casper Says:

    femdomlover…din punctul meu de vedere, Stapana69 nu te acuza, doar si-a spus parerea ei, vis-a-vis de ceea ce ai scris tu. Nu-ti da cu ciocanul in cap, nu te da afara e pe blog sau mai stiu eu ce “masuri” prin care “sa te acuze”. E doar o opinie, iar daca se inseala, e alta discutie.

  44. stapana69 Says:

    curios : nu . nu este o coincidenta ! e istorie…!

  45. stapana69 Says:

    femdomlover : considera postul lui casper ca o introducere ! adaug si eu lucruri pe care doar noi 2 le stim (deoarece am discutat pe mess). am incercat sa-ti explic si acolo , dar se pare ca fara rezultat. daca tu ai hotarat sa faci discutia asta publica… atunci placerea este de partea mea. chiar asta era scopul blogului : sa discutam , sa schimbam opinii.
    IN NICI UN CAZ UN LOC DE PROMOVARE A ADRESEI MELE DE MESSENGER PT A INTERMEDIA SEDINTE DIN PLACERE SAU CONTRA COST ! AM LIBER ARBITRU ! LASATI-MA PE MINE SA VA ALEG !

  46. Casper Says:

    Stapana69…cred ca este o rautate rezultatul din faptul ca nu va pot avea. Din pacate si situatia mea este la fel, insa spre fericirea mea, incerc sa va respect deciziile, liberul arbitru, bunul simt…etc. Inainte de a fi o stapana sunteti o persoana ca noi toti si chiar le-as adresa o intrebare acestor sclavi care-si doresc stapane si uneori depasesc anumite limite.
    Cati dintre voi si-ar pune pielea in saramura si ar accepta sa fie sclavul unei stapane urate, stirbe, urat mirositoare, imbracata ca dracu, obeza…etc?????????? Si atunci, cred ca ar trebui sa o intelegeti si pe Stapana69. Pentru ca poate din punctul ei de vedere suntem urati, mirositori, stirbi, prost crescuti…si de aceea nu ne alege.
    Sper sa nu fiu considerat “usa de biserica”, pentru ca si eu am pacatele mele si nu va tin morala. Fiecare doarme cum isi asterne, este din nou o opinie personala si nu trebuie sa va simtiti jigniti. Incerc sa deschid niste ochi si sa expun un alt punct de vedere. Sa stiti ca si eu am tristetea mea, dar macar o pastrez la mine si nu o expun tuturor si mai ales sa incep sa ma razbun, avand in vedere ca nici o parte nu a gresit sau poate doar eu sunt cel care am calcat stramb.
    O zi buna in continuare!

  47. stapana69 Says:

    femdomlover: continui:
    initial am inteles, si chiar sunt curioasa daca am fost singura care am tras concluzia asta (astept parerile celorlalti), ca esti cel mai fericit sclav din lume. erai casatorit cu stapana visurilor oricarui sclav. parea sa nu-ti lipseasca nimic ! ba chiar sustineai sus si tare ca nu te intereseaza nimic altceva. ulterior m-am trezit cu tine pe mess, stand bine merci in webcam si dialogand cu mine. ba chiar cersind o sedinta bdsm. deja numai aveai nici un stres ; nu mai aveai probleme ca te poate vedea oricine (poate o prietena de-a sotiei , sau…); si culmea nici nu-ti mai ajungea ceea ce odinioara declarai ca e arhisuficient. m-am gandit ca daca sunteti atat de open mind ca si cuplu , atunci poate aveti si o poza ratacita macar cu o prezenta feminina (nu vreo mare perversiune); si nu trebuia sa mi-o trimiti ! ti-am mai explicat : puteai sa mi-o arati in camera, asa cum mi te aratai deja… incecam doar sa-mi demonstrez ca intuitia mea referitoare la tine nu a fost eronata !
    cam asta este explicatia mea. si cred ca am descris o alta conjunctura; nicidecum cea prezentata de tine.
    si in aceste circumstante continui sa cred la fel !
    dar bineinteles, asa cum a spus si casper, e doar parerea mea, care nu te alunga de pe blog si nu-ti imputa nimic !

  48. stapana69 Says:

    p.s. : si casper m-a apelat pe mess. nu a castigat mare lucru, dar nici nu si-a exprimat frustrarea pe blog.
    oare de ce doar cei pe care ii banuiam de mitomanie (femdomlover, ady2001) au refulat pe blog ?
    apropos pt toti : banuiesc ca e inutil sa va spun in ce hal s-a rugat ady2001 ulterior sa-l iert ! i-am spus ca nu are sens sa continuie sa spere ca va ajunge in gratiile unui “bulangiu” ! doar nu e gay …!

  49. stapana69 Says:

    ma si miram ca animozitatile inca sunt tinute sub control…! da de unde ! cred ca or sa inceapa ! atata timp cat sunt in termeni civilizati… banuiesc ca va fi ok !

  50. Casper Says:

    Pentru toti sclavii rautaciosi de pe blog va spun ca Stapana69 stie ce vorbeste si eu chiar incerc sa-i respect deciziile. Spre exemplu, o aveam si eu in lista de messenger, dar odata ce mi-a spus sa o las in pace, am luat decizia sa o sterg. Si nu pentru ca nu vroiam sa mai vorbesc cu ea, dar pentru a respecta o dicizie. As fi fost tentat mereu sa vorbesc cu ea odata ce o vedeam online.
    Stie unde sa-mi scrie si daca vrea cu siguranta ma va contacta.
    Va spun ca am trait pe propria piele rautatile oamenilor si faptul am fost judecat stramb pentru principiile mele. Am fost dat afara de la munca tocmai pentru ca am onoare, principii puternice pe care le respect si sper sa aveti si voi in curand.
    Stapana69 mi-a declarat odata ca pare sa-si fi incalcat un principiu si mi-a parut rau ca tocmai eu am fost acea persoana. Poate se schimba, poate nu…insa apreciez mult astfel de persoane si nici nu stiti cat de mult m-ati deranjat voi cu aceste “posturi” si eu nici macar nu sunt stapana.
    Am invatat totusi ca roata se invarte si cu siguranta o sa fiti pusi si voi in situatii asemanatoare si nu o sa va convina.
    O zi frumoasa!

  51. masm Says:

    Frati intr-ale suferintei…..eu am renuntat!
    Mi-e asa greu sa spun asta, dar viata e presarata si cu momente mai grele. Am crezut la un momendat ca voi escalada everestul, dar, cu cat crezi ca esti mai aproape de varf cu atat muntele iti pune mai multe piedici si capcane…sau poate everestul nici nu exista, e doar o iluzie.
    Speram, visam, gandeam la cum va fi, dar de aproape 3 luni incerc sa ajung la +infinit….imi dau seama acum ca nu voi putea ajunge niciodata in punctul ala…. in matematica se spune ca distanta cea mai scurta intre doua puncte este segmentul de dreapta care le uneste…..va spun sincer ca STAPANA noastra este singura care poate demonstra contrariul….sinusoide, arce de cerc, parabole, clopotul lui gauss….tot ce vreti voi, numai dreapta nu.
    Daca cineva se crede un Don Quijote, merita sa incerce!
    Bafta multa urmatorului!

  52. Casper Says:

    masm…fiecare cu decizia lui. Nici eu nu cred ca am o sansa sa o intalnesc pe Stapana69, decat in imaginatia mea poate. Insa consider ca am o datorie aici si incerc sa o fac cat mai bine. Imi pare rau pentru ca nu o sa mai scrii aici si pentru ca nu o sa deschizi subiecte noi sau idei.
    Totusi, trebuie sa intelegem ca fiecare merita respectul nostru indiferent de pozitia sociala, financiara, emotionala si de fanteziile sale.
    Succes in continuare, oriunde vei merge!

  53. masm Says:

    casper, nu am spus ca n-o sa mai scriu aici…sunt sigur ca STAPANA69 exista, dar e un fel de fata morgana…cand crezi ca te-ai apropiat de ea si o poti chiar atinge se indeparteaza din nou….poate face parte din jocul EI, nu stiu ce sa zic. poate tu o sa ai mai mult noroc.

  54. Casper Says:

    Stapana69, din nou ati avut dreptate. S-a asezat linistea din nou…chiar daca eu am crezut ca “noi venitii” vor fi mult,mult mai activi. Imi pare rau, chiar v-ati straduiti si ati incercat sa mai vedem si cum gandesc altii.
    Chiar ma gandeam, ca ar trebui sa existe ca o parola data de dumnevoastra pentru merite, pentru posturi, cuvinte, stil sau ceva asemanator, ca sa intre numai cei care merita.
    Uneori ma gandesc ca si cei noi sunt de fapt vechi, doar ca isi acorde a doua sansa(sau a 3-a,4-a)…. si noi ne uitam la “jocul” lor…
    Dezamagitoare idee, dar…eu stiu, poate chiar e adevarata(din pacate).

  55. stapana69 Says:

    casper: probabil o sa-mi fac un site in care sa se existe un membership. poate o sa ne uneasca mai bine pe cei cu astfel de pasiuni.

  56. Casper Says:

    Da,ar fi o idee si poate una excelenta. Atunci vom vedea cati se vor mai juca…Mi-ar fi placut sa va ajut,dar nu ma pricep la web design.

  57. stapana69 Says:

    casper : iti multumesc oricum pt intentie. acum e simplu ; daca ai bani gasesti imediat pe cineva sa faca orice. sincera sa fiu , nici nu mi-ar conveni sa fie facut de un sclav. cine stie ce surprize mai am…. nu ?

  58. Casper Says:

    UAU, da….asa este. NU m-am gandit la acest aspect. Cu siguranta ati avea surprize…si din pacate niciuna placuta, eu asa cred.
    Oricum, o sa incerc sa am o “contributie” acolo, macar cum o am si aici, chiar daca MEREU e loc de mai rau, dar si de mai BINE:)

  59. stapana69 Says:

    merci mult casper. ti-am inteles cat de cat situatia ; fi sigur ca vei fi ultimul caruia i-as cere o contribuitie ! si asta tocmai din cauza ca-mi esti drag si ca stiu ce-i cu tine !

  60. femdomlover Says:

    pt toata lumea: poate sunt mitoman..Doamna,este o distanta prea mare intre noi,asa ca nicidecum nu puteam deveni sclavul Dumneavoastra..eu nu am vrut de la Dumneavoastra decat sa invat mai multe despre acest fetish,acest stil de viata…vroiam sa stiu cum e o alta astfel de relatie..si,daca ati citit cu atentie postrile mele,v-AM SPUS SI AICI ca mi-ar place,candva,sa existe o intalnire..inca o data,imi cer scuze,daca v-am suparat..mi-a facut placere de la inceput sa citesc si sa postez pe acest blog..

  61. stapana69 Says:

    femdomlover : e ok !

  62. Casper Says:

    Sa-nteleg ca se doreste o intalnire in oras,la un suc intre cei de pe aici “femdomlover”, Stapana69???

  63. masm Says:

    Ce sacrificii ati fi in stare sa faceti pt STAPANA noastra?….suntem destui aici, poate ar trebui sa-i multumim intr-un fel pt faptul ca exista si isi aloca o parte din timpul sau pretios unor sclavi …ce ziceti?…astept propuneri!

  64. Casper Says:

    Pai…multi cred ca ti-ar raspunde “masm” cu…”ma dau pe mine,trup si suflet”,nu? Sa faca tot ce vrea, sa-i fiu sclav umil…etc. Dar poate ma insel.
    Eu insa, nu stiu exact ce/cum sa-ti raspund pentru ca nu sunt intr-o pozitie prin care sa pot face mare lucru. Sunt cam “patetic” cu alte cuvinte si cam nu am ce sa ofer.
    Poate doar sa-i fac curat in casa odata, de doua ori pe saptamana, mai ales ca acum nu lucrez. Sa spal pe jos, sa dau cu aspiratorul, sa-i spal in baie, sa sterg praful…etc. Ce zici, o idee buna? Lool
    “Ariel” mi-ar raspunde la gluma mea cu “fata in casa”;)
    Totusi, trebuie sa recunosc ca nici asta nu e un sacrificiu in adevaratul sens al cuvantului, asa ca…raman la prima opinie. Prea patetic.

  65. stapana69 Says:

    casper : chiar imi place genul asta al tau “realist, cu picioarele pe pamant”. si ai dreptate: toti asa ar fi raspuns, daca nu postai tu aceea idee.

  66. stapana69 Says:

    masm : ce ciudat reapari tu pe blog… sa fie simpla coincidenta cu conjunctura in care se afla relatia noastra …?

  67. masm Says:

    incerc sa visez din nou STAPANA MEA!….realitatea e cruda uneori….asa ca, imi ramane doar sa visez, poate chiar sa ma amagesc…cuvantul care-mi place mie cel mai mult e “speranta”.

  68. Casper23 Says:

    La ce visezi MASM?????
    PS:Nu stiu daca e buna speranta

  69. masm Says:

    Casper, daca nu speri nimic, atunci de ce mai postezi pe blog…sa nu-mi spui ca nu visezi ca intr-o buna zi sa o slujesti pe EA!

  70. Casper Says:

    MASM: SINCER? Nu,nu visez. Daca este sa se intample, se intampla,daca nu…NU. Eu unul am inteles cate ceva si uneori, chiar daca (poate) nu sunt de acord, imi vad de treaba mea. Postez pentru ca mai invat cate ceva, poate mai invat si pe altii ceva, imi place discutia de acest gen.
    Iar daca te referi la SPERANTA si la utilitatea ei, avand in vedere ca eu o consider fara nici un folos, in loc de un raspuns, ti-as adresa doar o intrebare: “De ce crezi ca SPERANTA era in Cutia Pandorei”???

  71. masm Says:

    casper, te suspectez putin de lipsa de sinceritate…..spune-mi drept, care a fost gandul cu care ai postat primul mesaj pe blog : sa imai inveti cate ceva sau sperai sa fii sclavului EI?….probabil ca fiecare dintre noi spera ca va fi alesul, altfel nu vad de ce unii dintre noi ii adresam cuvinte magulitoare, incercam sa o periem cat mai suptil….chiar sunt curios cati dintre noi viseaza si spera sa o slujeasca real!

  72. stapana69 Says:

    casper : de data asta cred ca masm e cel mai realist…!

  73. Casper Says:

    Cand am postat prima data, DA,am avut aceasta dorinta, de a o sluji, insa intre timp am discutat cu Stapana, astfel incat, acum am inteles si merg mai departe.
    Acum postez din alte motive, expuse mai sus, care existau si prima data,doar ca erau secundare. Nu stiu ce parere aveti voi (masm si Stapana69) despre mine, dar eu…prin “posturile” expuse mi-am spus parerea despre anumite idei, subiecte si continui sa fac asta. Poate uneori gresesc, alteori calc pe bataturi sau sunt deplasat…dar, asta-s eu. Sa nu credeti ca nu-mi doresc o stapana, sa incerc, sa vad cum este sa fi sclav, sa fi umilit, pedepsist sau/si folosit. Insa de la acest lucru pana la a fi sclavul Stapanei69, e cale lunga si pentru mine, acest drum este blocat.

  74. sclav1973 Says:

    Din pacate a venit ziua cand cu regret ma retrag , asta probabil , pe viitor voi sesibiliza oamenii sa faca ceva intai si apoi sa ceara . Mult success in continuare , retragerea e definitiva si irevocabila, chiar n-am cerut mai mult decat comunicare, de luni de zile ne invartim in aceasi coada fara sa aratam ca vrem ceva .
    E SUBIECT EXISTA STAPANA69 ??? -exista se chinuie , chiar exista , si vad ca se bat campii la modul crass … e pacat dar mai bine renunti in plina glorie decat sa fii categorisit drept … Iertare si Succes

  75. stapana69 Says:

    sclav1973 : sper ca macar tu sa simti gloria imensa pe care o ai la retragere …! slave sclav1973 …!

  76. Casper Says:

    Din cei prezenti pe acest blog, cati mai cred sau nu, existenta Stapanei69??? Eu unul sunt foarte fericit si-i multumesc pentru acest blog si pentru tot ce face.
    Si chiar daca nu exista si ar fi (cum am citit pe aici) un program de calculator, este al naibi de inteligent de care poti sa te atasezi (indragostesti) foarte mult.
    EU UNUL, STAPANA69, VA MULTUMESC SI VA DORESC TOT CE-I MAI BUN PE LUMEA ASTA!!!

  77. masm Says:

    casper, la inceput chiar apreciam mesajele tale, dar in ultimul timp parca suna mai mult a linguseala….scuza-ma, poate gresesc!

  78. Casper Says:

    Masm, cu siguranta gresesti, dar cu siguranta nu am cum sa-ti demonstrez;)
    Dar acum fie vorba intre noi, fiecare crede ce vrea. Jiji crede in prostie, tu ca eu lingusesc, eu ca totul e relativ…etc.
    De ce lumea nu crede cand unii oameni sunt “mai umili” sa zic asa,fara nici o legatura cu acest blog???
    De ce unii se revolta cand spun ca nu-mi pasa de clasa politica de la noi, de s-ar la gat cand spun ca nu m-am dus si nu ma duc la vot, de ce se simt jigniti cand spun ca ascult muzica veche, ca port plete si tot asa?????
    Sincer, eu chiar credeam ca ce spun eu e luat de bun, pentru ca eu imi respect o anumita conditie, ca incerc sa raman intregru in orice conditii.
    Scuze “masm”, nu o lua in nume de rau, nu te atac cu nimic, dar ma lovesc de prea multa ipocrizie si acum mi-am spus oful. Multi au atatea “fetze” ca nici ei nu stiu cu care se trezesc dimineata…..Imi cer iertare daca te-ai simtit cumva atacat, dar nu asta mi-a fost scopul. Bafta!

  79. stapana69 Says:

    masm : si mesajele tale cum au sunat , pana sa te accept pe messenger ? reciteste-le si o sa intelegi ce vreau sa spun ! nu rade de ciobul casper, ca si tu esti o oala sparta …!

  80. masm Says:

    poate ar trebuie sa ne rugam cu totii pt ca miracolul de la Fatima sa se intample si pe blogul acesta…..oare, se va arata?

  81. masm Says:

    STAPANA a plecat la mare….v-a luat pe toti cu EA, sau din cauza caldurii nu mai spuneti nimic?

  82. Casper Says:

    Imi este dor de EAAA!

  83. Lau Says:

    Sal am intrat si eu in acest bloog pe care il cautam de mult sper ca stapana69 sa nu se supere

  84. Casper Says:

    Salut Lau…pot spune ceva??? WOOOOOWWW
    Ai postat peste tot acelasi mesaj?

  85. Lau Says:

    mda Casper am posta peste tot sa fiu sigur k STAPANA o sa vada dar acum vad k STAPANA nu mai posteaza de ce?

  86. Casper Says:

    Nu stiu eu si nici nu cred ca-mi da raportul(fiind si sclav)

  87. Lau Says:

    vad k nu mai zice nimeni nimik mai vb si voi

  88. Casper Says:

    :)

  89. stapana69 Says:

    lau : imi pare rau ca dialogul cu tine debuteaza cu un repros. ce vezi tu pe blogul asta sunt niste teme… alegi-ti una sau mai mult (in functie de preferinte) si dezvolta subiectul. te rog nu mai da copy-paste la o fraza pe care o posteze la toate temele. e cale sigura de a fi ignorat de catre mine ! si inteleg ca nu ai vrea asta !

  90. Lau Says:

    IERTARE STAPANA

  91. stapana69 Says:

    lau : se accepta

  92. mascherano26 Says:

    sarut mainile Stapana69

  93. stapana69 Says:

    bine ai venit mascherano26

  94. rixos Says:

    e cineva p-aci care a vazut-o macar pe femeia asta autointitulata stapana69 ?

    sau va masturbatzi cu gindul la o fata morgana ?!

  95. masm Says:

    eu am vazut-o!

  96. rixos Says:

    @masm

    daca ai vazut-o si te-ai supus ei povesteste

  97. masm Says:

    rixos, o sa scot in curand o carte…o sa-ti fac una cadou….e plina de povestiri, nuvele,schite…

  98. Lau Says:

    SERIOS??? Vreau si eu una ;):))

  99. stapana69 Says:

    masm poti sa faci avere : ai 2 carti vandute deja !

  100. masm Says:

    STAPANA, mai am putin de lucru la ea….inceputul si cuprinsul….sfarsitul il stiu !

  101. stapana69 Says:

    masm : chiar am ras !

  102. masm Says:

    si eu care am crezut ca e un final lacrimogen…!

  103. BlackDSM Says:

    Buna tuturor!
    O prietena (din domeniu) mi-a dat azi un link catre acest blog. Observ ca el exista demult si imi pare rau ca nu am dat de el mai devreme.
    Am aruncat o prvire peste blog si cu toate ca exista si post-uri aiurea (ca peste tot unde nu se poate face o triere suficienta a membrilor), pare sa fie o resursa extraordinara de informatii in BDSM.
    Relativ la acest subiect (daca exista sau nu stapana69), cred ca mai important e ca cineva (in nici un caz nu e un program de calculator – dar m-a amuzat copios ipoteza) a reusit sa creeze un alt pol BDSM. Exista deocamdata cateva site-uri de profil in Romania, dar observ ca sunt cam aceleasi persoane care sunt active pe aceste site-uri.
    Vom ajunge sa ne cunoastem cu totii, macar dupa ID-uri daca nu live.
    Am incercat sa fac si eu ceva pentru a consolida si a sprijini comunitatea BDSM din Romania, dar asta deja suna a reclama si voi incheia subiectul aici, multumind oricui se afla in spatele ID-ului stapana69 pentru initiativa si perseverenta.
    Personal tind sa cred ca exista stapana69, dar cum am gasit argumente pro, am dat si de argumente contra. Fiecare insa cu punctul lui de vedere si cu perspicacitatea lui (cu care interpreteaza argumentele).

  104. stapana69 Says:

    blackDSM : esti mai mult decat binevenit pe acest blog . Tin sa le mentionez celor de aici ca am avut o discutie cu tine in prealabil, care m-a convins ca ai un loc confortabil pe acest blog !

  105. sclav_umil Says:

    da exista stapana69 si cred ca este stapana MARA

  106. masm Says:

    ar vrea ea…MARA!!!

  107. freud Says:

    Fara discutie ca exista aceasta dulce si interesanta…. STAPANA…

  108. cristian Says:

    din ce oras esti STAPANA69?

  109. totalsubmis Says:

    DA STAPANA69 EXISTA!
    Va multumesc frumos Stapana pentru ca existati.

  110. stapana69 Says:

    si merci mult pt aprecierea cu stapana mara, masm! am raspuns tarziu dar m-a uns pe suflet acel “är vrea ea”

  111. stapana69 Says:

    nu fi penibil…!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

