Oare daca incepi , mai poti sa te opresti ?

Nu e o intrebare generala. Se refera strict la ninsa celor care debuteaza in slavery de orice gen. Am urmarit (chiar retrospectiv uneori) evolutia unora dintre sclavii mei. Au inceput soft , cu un lins de picioare, anus, … dupa care usor-usor au cerut sa-i incalec, sa primeasca o cravasa, o plama, sa ceara lucruri din ce in ce mai hard ! Sunt curiasa , incepatorii de azi , cu ce „bagaj” incep ( ca sa zic asa ) …

158 Răspunsuri to “Oare daca incepi , mai poti sa te opresti ?”

  1. sclavul vlad Says:

    frumoasa STAPANA, mutumesc ca ati creat o rubrica numai pt mine ma simt onorat. nu sunt chiar incepator am mai avut STAPANE, dar din pacate nu erau cu adevarat pasionate de dominare le interesa numai partea financiara.

  2. sclavul vlad Says:

    aveti perfecta dreptate ca incepi soft si apoi cu fiecare sedinta iti doresti altceva si tot mai mult pana ajungi un sclav adevarat. practic incerci mereu sa-ti depasesti propriile limite.

  3. stapana69 Says:

    tu de unde ai inceput ?

  4. sclavul vlad Says:

    frumoasa STAPANA, eu in viata de zi cu zi am o functie de conducere si sunt obisnuit sa dau ordine. in timp am simtit ca mi-ar place si mie sa primesc comenzi pe care sa le execut si daca nu fac bine sa fiu pedepsit. deci imi place ca cieva sa-mi spuna ce sa fac si eu sa fiu un simplu executant. de aici nu a mai fost decat un pas pana la am dori sa fiu sclav. am inceput cu legarea coaielor si a pulii astfel STAPANA detinand controlul total asupra mea. cand nu execut ceva bine trage de snur. plesmiri peste fund, pula si coaie, sarutat de picioare, de pizdulica si fundic. eu ador sa sarut pizdulica si fundicul si fiind o placere pt mine o fac si fff bine si cu pasiune maxima, ceara, gheata, zgarda, dresaj, lins sperma.

  5. Mihai Says:

    soft hard? cred ca se amesteca intere ele nimeni nu poate trasa o granita intre ele
    eu a-si dori sa incep cu „inceputul”
    si unde este inceputul?
    depinde de stapana
    ea este cea care decide de unde incepe si mai ales in ce ve ajunge la fina
    eu il vad intr-o transformare continua

  6. stapana69 Says:

    sclavule vlad multi isi explica comportamentul sexual prin prisma functiilor de la munca. Esti inca un caz care ingroasa numarul lor. Te rog explica-mi ce intelegi prin linsul de sperma . Incepe sa fie kinky…

  7. stapana69 Says:

    Mihai, daca te lasi dupa mine, s-ar putea sa incepi cu o sedinta soft de scato ! Doar ca sa intelegi ca exista o ierarhie ! Si ca ar fi bine sa te incadrezi undeva prin ea; de restul ma voi ocupa eu, dar… pana atunci !

  8. Mihai Says:

    Aveti dreptate Stapana. Eu sunt de vina si cred ca am exagerat pirn faptul ca am vrut sa fiu intelept cu afirmatiile soft-hard.
    Pentru moment accept o pedeapsa uro. Sincer nici pasul urmator nu poate fi exclus dar nu depinde de mine. Depinde de felul in care evoluez sub indrumarea Dumneavoastra.

  9. sclavcristi Says:

    nu am incercat durerea puternica,doar palme,imi place mai mult umilinta,durerea ma „trezeste”,nu-mi provoaca decat durere,fara excitatia care ma cuprinde cand sunt umilit

  10. incepator dan Says:

    ma numesc dan, nu am mai fost sclav dar as vrea foarte mult sa incep cu o persoana car e stie foarte bine ce face. Ma incita foarte mult iedda ca si lifestyle nu neaparat numai partea fizica si din acuza asta nu ma intereseaza doar o „profesionista” de pe site-uri matrimoniale.
    Crezi ca ma poti ajuta?

    multumesc

  11. sclavul vlad Says:

    frumoasa STAPANA, IMI PLACE SA-MI LING PROPRIA SPERMA

  12. footslave cristi Says:

    Va sarut picioarele stapana.Ma numesc Cristi am 23 de ani si nu am avut nici o stapana. Intodeauna am avut un foot fetish , si mai nou ma atrage ideea de toaleta umana.

  13. stapana69 Says:

    scuze pt delay. revin curand

  14. stapana69 Says:

    dar alta sperma ai linge ? oricum de multe ori cred ca mi-ar fi placut ca dupa ce termina pe talpile mele sa le si curete ; in sensul linsului gentil de sperma… cred ca tu erai genul dorit in clipa aia..

  15. stapana69 Says:

    nu stiu ce sa-ti spun. eu am pretentia ca am acest lifestyle de domina. dar fiind in tema de ceva ani bunisori, am cunoscut multe persoane care pretindeau a fi domine (ma refer la lifestyle). fara falsa modestie : dar erau niste tate care au descoperit ca se poate si fara sa fii batuta, sau fara sa trebuiasca sa ingiti orice, doar pt a avea o relatie (asa cum impune societatea) .

  16. sclavul vlad Says:

    frumoasa STAPANA, si eu cred la fel. dupa onoarea de a ejacula pe talpile STAPANEI nu ar fi placere mai mare dcat sa lle curat gentil cu limba. daca STAPANA ordona, as linge orice sperma.

  17. sclavcristi Says:

    eu a trebuit sa-mi ling propria sperma dupa ce am ejaculat pe picioarele Stapanei!

  18. sclavul vlad & sclavcristi Says:

    dar sperma altui barbat ?

  19. sclavcristi Says:

    da,e o fantezie mai veche a mea,bineinteles doar in fata Stapanei,adica Stapana sa ma forteze,altfel nu!

  20. sclavcristi Says:

    sa inteleg ca poti fi sclavul unui cuplu?

  21. sclavul vlad Says:

    daca STAPANA ordona, ling si sperma altui barbat.

  22. marius Says:

    Sarut picioarele Divina Stapana,

    Va felicit pentru ideea de a crea acest blog, foarte interesant. Si am inceput sa va ador deja prin mesajele scrise. Sunt si eu un sclav in incepator care ar avea nevoie de indrumare in acest inceput de viata ca sclav.

  23. sclavcristi Says:

    da daca Stapana asta isi doreste!

  24. sclavcristi Says:

    de ce imi pune Stapana aceste intrebari,are vreun gand?

  25. stapana69 Says:

    mai multe date despre tine marius ? si bine ai venit si tie. comunitatea e din ce in ce mai mare ! stiam ca suntem multi… !

  26. stapana69 Says:

    da sclavcristi

  27. sclavcristi Says:

    Stapana,orice vei porunci eu voi indeplini!

  28. sclavcristi Says:

    mi-ar placea sa-si dea drumul pe picioarele d-voastra si eu sa vi le curat cu limba!

  29. sclavul vlad Says:

    vad ca eu am cazut in dizgratie si STAPANA nu ma mai onoreaza cu nici un raspuns, practic ma ignora. in calitatea ei de STAPANA poate sa faca si acest lucru.

  30. masm Says:

    dupa mine asta e cea mai crunta pedeapsa pe care o poate primi un sclav de la o STAPANA….sa te ignore!….nimic nu se compara cu asta.

  31. sclavcristi Says:

    sincer…nu!

  32. dan Says:

    sunt chiar incepator…si sunt mai mult decat curios ..am atat de multe intrebari …eu nu am facut pana acum decat fisting anal

  33. sclavul33 Says:

    O sedinta soft de umilire ar fi inceputul, sunt convins de asta! Si apoi, bietul sclav va deveni dependent de tine si vei dispune de el dupa bunul tau plac. Esti o tipa inteligenta, dar trebuie sa fii si un foarte bun psiholog ca sa te joci cu mintile noastre… desi cred ca iti dai seama usor ce poate fi in capul unui sclav excitat!

  34. marius Says:

    Sarut picioarele Stapana,

    sunt un tip atras de supunere, de mic copil am fost din instinct supus Fetelor. Placerea mea este sa ofer placere, sa vad zambetul fetelor pe buze atunci cand eu sufar sau sunt umilit.
    Din pacate nu am avut parte de nici o experienta reala inca, astept asta de mult timp.

  35. stapana69 Says:

    nu e cazul sa-ti faci griji „sclavul vlad” ! am vorbit mai mult cu cei care au fost mai activi pe site ! revino si revin si eu ! Q.E.D.

  36. stapana69 Says:

    marius, oare nu ai ceva in cmun cu toti cei de aici ? Ma contrazice cineva ?

  37. stapana69 Says:

    sclavul33 : si daca nu sunt „un foarte bun psiholog ca sa te joci cu mintile” ce e de facut. e un blog unde, in pofida statutului de sclav, ai liber arbitru… !

  38. stapana69 Says:

    dan : ti-a fost facut acel fisting sau ti l-ai facut ? e o mare diferenta …! daca ti s-a facut: atunci de catre cine ?

  39. ion Says:

    me again. cred ca de fapt asta era locul unde trebuia sami postez mesajul de prima oara.asa ca te rog poate o sa ai timp putin si pentru mine. banuiesc ca dormi acum o sa revin maine. sarutari in anus si pasarica

  40. sclavul vlad Says:

    frumoasa STAPANA, am revenit.

  41. sclavcristi Says:

    ma retrag,nu pot sta langa un ion!

  42. ion Says:

    stapana am revenit. poate ai placerea sami citesti si mie anuntul si sami dai un raspuns. apropo sclavcristi ai cumva o parere prea buna despre tine:? atunci fati fati propriul tau site in care poti sta doar tu 24 din 24.

  43. sclavcristi Says:

    esti varza,my friend!

  44. femdomlover Says:

    draga doamna,
    si dragi … semeni…

    inceputul…acum cativa ani ,in timp ce imi facea sex oral,prietena mea de atunci mi-a introdus un deget in anus…senzatii?am simtit ca vreau sa ma abandonez total acelei femei si degetului ei…dupa cateva secunde intense,mi-am dat drumul…dupa catva timp,am constatat ca pozitia mea favorita era cu ea deasupra….ma excita sa vad ca ea are control asupra mea…ca se misca cum si cat vrea…apoi,tot cu ea deasupra,am obsevart cata senzualitate si dorinta de dominare exista in expresia buzelor ei..intre deschise…si mi-am dorit un strop din saliva ei…de aici ,practic,a inceput totul..cu primul suvoi de saliva primit in gura si pe fata s-a nascut dorinta de a fi posedat..si dominat…dupa care,am simtit nevoia unei palme peste gura…si asa am ajuns sa stau capra si ea sa imite penetrarea…sigur,statul in genunchi in fata ei,in timp ce ea statea cu coapsele larg deschise,sprijinite pe fotoliu si talpile pe capul meu m-au facut sa ma simt dominat si sa-mi placa acest lucru…din pacate,desi multora le place aceasta postura,nu pot si nu stiu sa o duca pana la capat…si,bineanteles,sunt si femei care-si doresc sa fie dominate…
    mai departe…ultima,si cea care mi-a dezvoltat cel mai mult acest instinct…..i-am promis ca-i cumpar un vibrator…eu eram plecat pentru cateva luni..i l-am trimis prin posta…primul lucru ce l-a zis cand l-a vazut a fost: abia astept sa vii acasa,sa ti-l bag in fund…zis si facut..nu are rost sa spun ce senzatii am avut…insa,pe masura ce gusti din fructul oprit ,vrei mai mult…mi-am dorit sa-i beau urina..si mi-a dat..un torent dulce amarui,ce – ti produce erectie chiar daca un minut mai devreme ai terminat…
    ce-mi doresc acum?un cuplu…sau o stapana care sa vrea sa ma faca tarfa ei…sa ma penetreze cu strap-on-ul,in timp ce ma obliga sa fac sex oral unui barbat…acesta sa ejaculeze in vaginul ei,si sa ma oblige sa-i beau sperma…apoi ea sa urineze in gura mea…si cine stie ce altceva?

  45. stapana69 Says:

    ion: nu trebuie sa fiu online ca sa mprimesi un raspuns la problema ta …! asa ca te ascult !

  46. stapana69 Says:

    femdomlover : din nou esti extraordinar 1 dar din nou remarc cevqa neinregula la tine : parca o aveai stapana pe sotia ta ! si la inceput erai ferm in a nu avea nevoie de nimic in plus. sincera sa fiu , ti-am mai spu, devenisem un pic invidioasa pe sotia ta ! dar cred ca mi-am facut griji degeaba…!

  47. femdomlover Says:

    stapana69:
    stimata doamna,in primul rand va multumesc ca ati citit ce am postat…
    daca am inteles bine tema acestei rubrici,este despre inceputuri,si cat de departe poti sa ajungi…intr-devar,prima femeie care mi-a spus ca sunt sluga ei,este sotia mea…prima femeie care mi-a spus ca sunt curva ei,este sotia mea…prima femeie(si singura)pentru care am gatit si am facut curat este sotia mea…dar,asa cum am spus mai sus ,inceputul a fost acum multi ani,cand nu o cunosteam,si intradevar,ajungi sat- doresti mai mult..

  48. femdomlover Says:

    daca incepi,nu mai poti sa te opresti…incepi poate,cu o fantezie din copilarie…sau cu un deget in fund…sau prin a-ti dori sa bei saliva partenerei…sa fi scuipat in gura,iar de la scuipat,la urina..sau mai slabut,doar ca ea sa stea deasupra…apoi,iti doresti o palma..peste fata…sau peste fund…apoi,vrei sa-i saruti macar pantofii..picioarele,nu mai indraznesti…de la o simpla joaca cu vibratorul,ajungi la strap-on…pe care,normal,il adori…de la strap-on,ajungi sa vrei ceva mai real,care sa-l simti…sa-l simti in anus,cum pulseaza,atunci cand ejaculeaza,sau sa simti cum te ineaca torentul de sperma…direct in gat…poti ajunge undeva..foarte departe…unde nici nu ti-ai imaginat ca vei ajunge,cand ai inceput sa gusti micile placeri ale unei relatii de acest gen…oare,unde poti ajunge?
    stimata doamna,nu inteleg ce vreti sa spuneti,cand spuneti ca ati inceput sa va faceti griji?
    nu toate femeile transformate de noi in stapane(prietene,sotii,amante)au curajul sa mearga pe acest drum pana la capat..oricat de mult le-ar placea…oricat de normala ar vedea ele acest gen de relatie,anumite dorinte ale sclavului le pot trezi sentimente contradictorii..repulsie..indoiala..cine stie?

  49. femdomlover Says:

    intotdeauna e loc de mai mult si de mai bine…

  50. tache Says:

    imi doresc de mult timp o stapana ferma si rea careia sa-i ling picioarele,sa-i sug degetele.ce pot face?

  51. tache Says:

    as vrea sa-i beau urina.nu am mai facut asta niciodata dar imi doresc asta de f mult timp si ma sperie gandul ca pot gasi o pers nepotrivita si lipsita de experienta.

  52. stapana69 Says:

    femdomlover: oare ce ai putea sa-ti doresti mai mult? inteleg ca tu esti unul din acele cazuri de sclavi fericiti care au ajuns cu sotia la cel invidiat „no limits”. poti sa-ti doresti doar alt miros de transpiratie, o alta intensitate a palmei care te plezneste, o alta brutalitate in penetrarea anala… inclin sa cred ca ai vrea sa ma probezi !

  53. stapana69 Says:

    femdomlover: apropos de tematica de aici : ai reusit sa te opresti doar la o relatie de cuplu ? nu evoluezi la un manage a trois ? sau poate o orgie sexuala in care toti/toate sa fim capete de lant trofic , iar tu nu ?

  54. stapana69 Says:

    tache :eu zic ca cel mai greu e sa-ti gasesti un partener de viata. dupa aia , eu te-as sfatui s-o iei treptat. intai lingi un picior curat cat sa nu trezesti „repulsie…indoiala”(vorba lui femdomlover), apoi il ceri transpirat; si tot asa treptat , poate ajungi la no limits. daca o sa fiti mai multi in situatia asta, poate organizez un curs online …

  55. tinux Says:

    eu cred ca foarte multi incep sa aiba asemenea fantezii inca din copilarie. De la vise se ajunge la fantasme si se poate transforma in obsesie. Dar de aici pana la o aventura sau mai mult o relatie e o mare diferenta. Ce-i mai multi nu fac pasul acesta. Poate se masturbeaza cand fac cyber pe net. Imi pare rau sa o zic dar comunitatea sm era mult mai serioasa si placuta cand nu era net in Romania sau prea putin si totul se intampla prin reviste gen sexyclub. Am mai stat si eu pe mIRC sau pe alte siteuri dar sincer, pe atunci aveam mai mult timp cel mai mult imi placea sa vorbesc cu femei , le gaseam dupa nick sa fie peste 30 de ani care erau vanilla..erau pe canale de mIRC normale. Nu zic ca unele nu mai vroiau sa discute cand aflau ce doream sa vb cu ele. Erau putine cele care nu mai raspundeau. Majoritatea considerau sm desi poate atuncea aflau de el o q interesanta. Dar asa cum am scris..De la a vorbi si pana la a-mi cere sa ne intalnim e o foarte mare diferenta. Respect Doamnelor. Incercati sas vorbiti asa ceva cu un barbat vanilla ca femeie. Va fi de acord dar altceva decat sa fie supt sau sa f__a nu va avea in cap. Parerea mea.

  56. sclav37 Says:

    Dorita Stapina, mi-ai lasat offline pe mess ca doresti sa ma remarci pe blog…sint incepator…as dori sa devin sclavul dvs, sa devin un obiect cu care sa va satisfacetzi fanteziile sexuale…sa va ling ore in sir sexul, in anus si picioarele iar dvs sa urinatzi pe capul pulii mele si sa veniti deasupra mea si sa imi urinatzi in gura…as face asta oricind…imi doresc enorm sa imi produceti aceasta placere

  57. stapana69 Says:

    scavul37 : e o neintelegere. nu vroiam sa te remarc pe blog cu vreun anunt matrimonial…!

  58. curios Says:

    depinde, dupa parerea mea fireste (care iata imi bag nasul prin cotloanele altora) despre ce se petrece in aceasta experienta (indraznesc sa sper) erotica
    1) este natura fireasca a excitatiei (model de dezvoltare sexuala infantila pervertit din cauze care ne scapa) si atunci pe masura ce o experimentam ne UMPLE latura erotic-emotionala.si fireste ca mergi mai departe…aici, pentru cei care se inscriu in forma de expresie sexuala maso nu cred ca e limita..cred ca e descoperire din adanc in adanc..si la final , cine stie, greata

    2) sunt insa multi altii care INNOADA un scenariu SM din imagini fugare, fetisuri; tensiuni erotice care nu isi gasesc exprimarea in forma misionarului, sunt cautari care nu sunt erotice si care duc in eros din lipsa descoperirii caii…pentru acestia cred ca experienta nu se va adanci, nu va merge dincolo…decat punctual, ca o curiozitate, o tensiune in plus…pe acestia nu ii imbraca deplin blazonul stapanei…

    MA INTREB: iertare fratilor ca va intreb: CINE pe CINE MANIPULEAZA..cand citesc, cand ma ispitesc cu fantasme, vad DISPERAREA, DORINTA NESTAPANITA..de a se implini fantasma, acum si aci..

    toate mesajele II EXPRIMA pe sclavi (mai mult chiar decat pe stapana, mult mai tacuta)..sclavii isi povestesc (poate unul altuia) CE ISI DORESC..e un expozeu de dorinte care SE ASTEAPTA IMPLINITE

    hai bai stapana mai repede cu raspunsul, cu picioarele, cu palmele, pisatul-cacatul-vomatu (hai screme-te mai repede ca ne grabim) hai ca acum imi trece cheful si te bag in p..da ma-tii de nu te vezi de curva care nu imi raspunzi acum si aici..

    scuzati, iarasi cei oripilati de acest limbaj

    asptept reply..primesc si injuraturi pe adresa aceasta..poate le citesc si raspund

  59. Casper Says:

    „curios”…nu sunt decat un alt tip care are aceeasi dorinta: DE A FI SCLAV. Imi cer miiii de scuze Stapanei69, insa imi iau puterea sa-ti aduc aminte ca aici este un BLOG…nu „anunturi matrimoniale”. Daca te grabesti, du-te la BASARAB cu ceva bani pe tine si te „rezolvi”. Daca nu-ti place zona, si vrei sa scrii,atunci intra pe ziare sau site-uri si vei gasi „o stapana”, care sa te satisfaca pentru 2-3 milioane, poate chiar mai ieftin.
    Nu te injur, pentru ca de ceva timp mi-am dat seama ca nu se merita si pentru ca oricat ai gresi, e greseala ta si eu vreau sa-mi pastrez demnitatea si onoarea. Normal,in ziua de azi e greu sa fi astfel si este foarte usor sa razi despre un astfel de om,care inca mai crede in „idealuri de mult apuse”.
    Dumnezeu imi e martor si recunosc ca si eu am gresit, dar cand eram un tanar prost si care nu stia valorile in viata,insa acum incerc sa ma gasesc pe mine, sa inteleg oamenii de langa mine, sa fiu mai „drept” si astfel sa merg pe „calea cea buna”. Nu cred ca gresesc cu nimic atunci cand pun o lumanare pentru vii sau/si morti, insa simt ca greutatile vietii nu mai sunt asa apasatoare.
    Asa cum si tu ai „drepturi”, cred ca si Stapana69 are drepturi…asa cum tu vrei sa ai o „anumita stapana”,asa si dansa vrea un „anumit sclav”. Cuvintele tale dure, poate au suparat-o, eu imi doresc totusi sa treaca peste, ca in lumea asta sunt o groaza de oameni care nu merita prea multa atentie.
    As adauga mult mai multe la „reactia” ta, dar eu imi doresc sa intelegi ce ti-am spus. Banuiesc ca o sa primesc un „tratament” cel putin identic cu al Stapanei, iar rasul tau nu se va putea opri prea curand odata ce citesti aceste cuvinte.
    Eu totusi te respect, iti respect deciziile, insa asta nu inseamna ca sunt de acord cu ele. Totusi, iti doresc multa sanatate si succes in cautari de stapane!

  60. curios Says:

    nenea casper, nenea casper…te rog foarte frumos sa iti folosesti si celalalt neuron si sa intelegi (poate recitind vei intui macar) ce am scris

    cat despre definitiile tale, ale mele, ale stapanei69 in ceea ce priveste natura si expresia erosului propriu sigur ca sunt de acord cu tine, cu fiecare din cei care, se ex-prima (as zice uneori refuleaza aici)

    ma gandesc ca cea pe care tu, cu atata demintate si respect,o numesti stapana (fara poate a cunoaste macar cine se ascunde dincolo) are mai multa inteligenta si , chiar daca te va alege ca sclav, va stii exact ce am scris acolo…

    pe curand si daca nu, pe cai

    noroc

  61. Casper Says:

    OK,imi fac mea culpa…dar tot cred ca a doua parte sau ultima,cum vrei sa-i spui, este cam deplasata. Sa-nteleg ca tu nu ai postat pe alte bloguri, la Gazeta Sporturilor spre exemplu? Acolo ce se intampla, fiecare isi da cu parerea (cine sta in poarta noastra cu Olanda,ce parere are despre Elton, ce crede de tinerii de la Poli, daca Dinamo joaca bine,etc…) Aici se intampla cam acelasi scenariu, sclavii isi exprima niste fantezii, dorinte, curioazitati. Ca se manipuleaza singuri, ca-si imagineaza Stapana fiind un super model, ca asteapta ca EA sa-si aduca inca o prietena pentru ca sclavul sa-si satisfaca o fantezie(sa o faca cu doua),ca etc,etc…e treaba lor. Stapana discuta cu ei cat poate si cat trebuie,cat considera ea si cu cine considera ea. Apreciez gestul dansei ca vorbeste cu toti sau macar incearca,le da sfaturi si ai indruma(in stilul ei – pe care-l respect).
    Acum,ca poate unii sclavi asteapta sa se „coboare din cer” SUPER STAPANA,e vina lor, fiecare isi traieste propria viata.
    TU insa, cred si acum, ca ai folosit cuvinte prea DURE.
    Sa stii ca inainte sa-ti raspund atunci, am citit de vreo 4-5 ori mesajul tau, tocmai pentru a incerca sa inteleg mesajul tau. Si poate l-am inteles bine sau rau,vina mea,insa nu am reusit sa trec peste acele cuvinte(ma repet de multe ori).
    Avand in vedere ca aici nimeni nu e „sclavul nimenui” la propriu,cred ca un mic bun simt nu strica. Chiar daca noi avem „pozitia” de sclav,eu consider ca trebuie sa vorbesti cu „Stapana” respectuos nu pentru ca e STAPANA,ci pentru ca (POATE – ca sa nu zici ca nu inteleg) e FEMEIE.
    Apoi,ca e barbat,program de calculator sau extraterestru, NU STRICA nimenui sa fie decent in limbaj si in comportament. Nu-i cade mana, gura sau mai stiu eu, daca atunci cand scrie respecta niste reguli de bun simt.
    Eu ma opresc aici si promit ca nu o sa mai continui cu aceasta polemica(daca o pot numi asa). Acum te las sa-ti continui „drumul tau”,pentur ca eu consider ca de aici incolo nu este decat un pas de a amplifica aceasta disensiune.
    Inca odata imi cer scuze daca mesajul anterior sau/si acesta te-a jignit!
    O zi excelenta in continuare!

  62. sclavul33 Says:

    curios e aici din curiozitate, el n-are nimic comun cu scopul crearii acestui blog sau cu ideea de BDSM… Putina psihologie dezlanata, putina filosofie reprodusa din carti si crede ca ne-a dat pe spate! Dilema lui e „cine pe cine manipuleaza ?” , se vede ca omul e pe langa subiect… In plus, pe cine dracu crede el ca reprezinta toate mesajele scrise de noi? Chiar pe noi, bineinteles, doar nu pe altii! Cat despre respect, politete, si alte chestiuni nesemnificative care tin de bun simt si de caracter, exact cu aceeasi moneda il tratez si eu pe el: cacat, pisat, voma , muci , scuipat si doua suturi in cur!

  63. curios Says:

    va multu(i)mesc pe amandoi si ma bucur ca sclavul33 nu se dezminte (pe cand 34??)

    dar pentru ca va simt tensionati, iritati unul , celalalt mai calm si mai realist, simt nevoia (nu,nu nevoia aia) de a ma explica

    AM dorit nu sa ARUNC cuvintele alea SPRE stapana69 sau altcineva..am vrut doar, BRUTALIZANDU-VA, sa va arat cum aratati voi, unii dintre voi, in aceste discutii

    am vrut sa simbolizez cum arata, citind cele mai multe scrise aici, eruptia erotica (sper ca nu se basica iarasi careva de acest cuvant), nerabdarea, ne-supunerea celui care isi doreste experienta asta..insistenta, insistenta iarasi, dura, nicicum de sclav ci chiar din contra..

    a fost prea artistic??..prea direct, dur, brutal..atunci multam ca asta am si dorit..sa intelegeti, macar unii, aia cu restul de neuroni integrii, cum suna `umilinta voastra`

    cat despre filosofie, psihologie, magie..stiu sclavule33 ca aici sunteti, suntem, pe fata nevazuta a personalitatii (nevasta, fratii, parintii tai stiu despre latura asta a ta???) dar cred ca aici suntem PENTRU A DIALOGA, discuta, intui, imagina

    sper , daca este din intamplare si vreo femeie in acest blog, sa nu fie suparata , afectata de cuvintele mele, intelegand ca TRAIM AICI O LUME A EXTREMEI si ea nu se poate dezveli, descoperi, derula, DECAT LA EXTREM

    pentru amandoi cititori fideli ai mei (stiti voi care): daca as fi o femeie ce ati spune??

  64. sclavul33 Says:

    Nimic… mi-ar fi absolut indiferent! Nu sunt pe blogul asta ca sa dialoghez cu tine, am intrat ca sa discut cu totul altceva… Si citesc numai clasici, filozofi adevarati, nu kitch-uri!

  65. Casper Says:

    Pentru „curios”…ca sa-ti raspund la ultima intrebare, as spune ca NU mi-ai fi indiferent. Pentru mine, toti de pe aici imi sunt cam la fel si ai tratez identic. Ca esti sclava sau Stapana, e o mica(mare) diferenta. Insa,daca si fi sclava, as spune ca este ok si te-as respecta. Chiar ai putea sa fi o super tipa si sa fi lesby, la mine ar fi acelasi lucru. As putea foarte usor sa discut si chiar am si iesit la o bere de cateva ori cu o tipa care era lesby. Nu a fost nici o problema din partea mea sau a ei. Am discutat si ne-am comportat ca doi oameni maturi, chiar daca atunci eram mult mai tanar si „necopt” la minte.
    Pe mine nu m-a deranjat ca-mi faci concurenta sau alte chestii de genul asta. M-a deranjat limbajul tau si mai ales faptul ca ai trimis o persoana in „origini”, ceea ce pentru mine a fost foarte deplasat. Chiar daca este femeie,barbat,pushtoaica,soft de computer, extraterestru sau doar un caine super inteligent,nu cred ca merita. Oricum,eu ti-am explicat, ca ai inteles sau nu, e treaba ta. Ti-am spus, ca nu mai vreau sa discut de acest subiect. Daca ai alte intrebari,iti raspund cu placere…O zi frumoasa!

  66. curios Says:

    mi se par corecte ambele raspunsuri si sper nene sclavule33 ca citesti intr-adevar ceva (ar fi o usurare pentru multa lume)

    in rest, daca nu iti sare cumva mustarul (piperul sau alta eruptie pe piele) nu te supara, scrii acolo ca SA DISCUTI ALTCEVA (am inteles asta toti)..DAR CU CINE???

    oare nu cu NOI, ceilalti , poti tu discuta aici, in spatiul fantasmelor, acel ALTCEVA..

    cum ziceam mi s-ar parea mai interesant (daca e doar pentru mine atunci fireste ca voi tacea) sa vorbim intelesurile launtrice ale gesturilor..modus vivendi, emotiile, ce le declanseaza

    a face competitie site-urilor de specialitate nu e productiv…si vad ca multi sunteti de acord ca intrati aici nu cu speranta imediatului (sa va aleaga cineva-stapana69 sau alta) ci stiind ca e VIRTUAL..ori daca e virtual de ce sa nu iesim din strictul scenariu (ma iertati pana acum ce am citit sunt banalitati emotionale si nimic iesit din comun)

    casper iti multumesc ca te-ai explicat si ca vorbesti elegant

    intrebarea mea (am pus-o si in alta parte) e DACA te excita VULGARUL sau DELICATUL..ce tip de femeie iti starneste imaginatia si erectia?..si fireste in functie de ce vei raspunde te mai intreb: ti-o imaginezi pe stapana69 astfel?

    crezi ca si ea se imagineaza aidoma??

    multam pe maine

  67. Casper Says:

    Uau…curios! Sincer sa fiu, chiar nu cred ca pot sa-ti raspund la intrebare. Cu siguranta nu 100%, pentru ca imi place delicatul,imi place si vulgarul, totul depinde de acele „limite”… sau pana unde „se merge”. Daca e verbal, vulgaritatea e mai usor de acceptat, din partea mea. Ambele sunt excitante…
    Pe Stapana69…mi-o imaginez…ca fiind o doamna trecuta de 35 de ani, care poate fi vulgara, dar de obicei devine astfel in cazul in care sclavul o supara foarte tare si merita sa fie umilit. Iar acum, unul ca mine(cred), ar fi foarte umilit daca stapana ar face astfel. Tu ce crezi „curios”?…
    Dar…stii foarte bine, ca aici nu este vorba despre ce ne imaginam,ce ne excita…si-ti dau un singur exemplu:
    Daca unui tip i-ar placea sa manance rahatul, nu cred ca ar trebui sa-i spuna cuiva „sa-mi mananci rahatul”…sau sa-i spune cineva lui.
    Eu asa cred,mai ales cand este o discutie publica, cand participa mai multe persoane …etc.
    Nu stiu, poate aici e facut sa-i spui „oful”,eu insa merg pe acelasi drum. Bunul simt trebuie sa se simta si aici…chiar daca ne excita anumite „ciudatenii” mai mult sau mai putin, chiar daca e un blog pentru exprimarea acestor „idei”, chiar daca (poate) aici participa oameni „open-mind”.

  68. stapana69 Says:

    ahhh ce discutie interesanta aici ! regret ca am remarcat-o asa tarziu. as fi avut si eu niste pct de vedere. oricum o sa incerc sa ma integrez din mers

  69. stapana69 Says:

    curios : sexul tau ar bulversa cu siguranta acest blog. sincera sa fiu mi-ar conevni inca o prezenta feminina pe acest blog.
    totusi limbajul tau cateodata lasa de dorit. cu mici exceptii, am senzatia ca ne-am strans o mana de oameni civilizati . prin urmare esti binevinit/(a) , daca am vorbi aceeasi limba…!

  70. stapana69 Says:

    curios : din nou pt tine : din curiozitate, pe tine ce te excita . inclin sa cred ca pe tine vulgaritatea !
    iar referitor la ceilalti „colegi” de pe blog, rugamintea mea ar fi sa nu le subestimezi cultura si inteligenta ! s-ar putea chiar sa nu fie cazul…! parerea mea !

  71. Casper Says:

    Stapana69,sper ca nu v-am „facut” prea batrana:)…Oricum,eu va ajut sa va integrati in discutie,daca pot, iar in legatura cu punctele dumneaovastra de vedere…eu sunt numai ochi si urechi:)

  72. curios Says:

    va multumesc celor care ati raspuns, macar in gand cate ceva

    imi cer scuze daca cineva s-a asezat in DIRECTIA unor cuvinte directe, dure,vulgare ale mele.nu era in intentie sa indrept catre cineva un tir anume..doar am vrut sa starnesc niste reactii..le-am si (unele)

    nu ma pun la mintea nimanui si nici macar a mea, dar am raspuns celor care au raspuns

    ideea de VULGAR in sex mi se pare potrivita..in caz contrar eu vorbesc de IUBIRE ceea ce, iertati-ma iarasi, e altceva..

    pentru mine SM e o fantasma, un extra, o ceva iesit (din launtru si din comun) dar NU E IUBIREA pentru o femeie

    de asta am intrebat..si eu ma gandesc la o Stapana ca peste 35..de ce 35?..care sa fie vulgara, sau, sa fiu mai exact..ASA sa o percep eu

    daca as intui in ea, Ea…delicatetea as fi delicat..inteligenta as fi inteligent..OARE NU IN COMUNUCARE-consensual..sta si aceasta fata a sexualitatii

    pe cat de curand pot

  73. stapana69 Says:

    curios : nu am calitatea lui g. pruteanu sau altul din dogma asta. totusi , pe blogul meu , imi permit si eu o parere referitoare la stilul tau de a participa aici.
    in primul rand cred ca vrei sa iesi din anonimat si fortezi un limbaj elevat ; dar sincera sa fiu nu cred ca reusesti decat sa te supraestimezi;
    in al II-lea rand eu cred ca pierzi f. mult din esenta a ceea ce vrei sa exprimi.

    eu am senzatia ca si eu si ceilalti de pe aici inteleg in mare cam ce vrei tu sa spui , dar parca esti un pic pe langa subiectele de aici. daca totusi insisti cu tematica asta si chiar crezi ca e de interes general, propun un referendum . cine este pt a dezbate problema curiosului ?

  74. sclavul33 Says:

    Contra! Dar, daca e ordin… cu placere!

  75. stapana69 Says:

    curios : unul inpotriva. votez eu pentru ca sa nu o iei personal. si sa mai ai sanse !

  76. sclavul33 Says:

    Stapana are drept de veto, trebuia sa voteze ultima.

  77. stapana69 Says:

    sclav 33 : incepuse cu stangul…

  78. sclavul33 Says:

    Va apreciez bunavointa, Stapana! Sper sa o aprecieze si el/ea!

  79. Casper Says:

    Nici pe mine nu ma intereseaza sa dezvolt idea „curiosului” si asta se stie chiar daca am incercat sa-mi exprim ideea fata de exprimarea lui.
    Apoi, „curios”, eu am spus ca are cel putin 35 de ani, dintr-un singur motiv. Gandeste SUPER, adica…a facut acest blog, a incercat sa-l dezvolte, sa MA(ne) invete cate ceva, sa ne arate ca nu suntem singuri si nici ciudati, ca incearca sa ne inteleaga pe toti si sa ne raspunda la toti, ca este atenta la ce se discuta…etc. Toate acestea mi-au dat acest impuls sa spun ca are cel putin 35, pentru ca este MATURA in gandire. Stie ce si cum vrea, cum sa se faca inteleasa…etc.
    Recunosc, ca exista si persoane tinere care au o minte foarte matura…POATE si eu sunt la fel, chiar daca imi doresc sa raman copil, pentru ca MATURII dau o dovada de rautate foarte mare si uneori dovedesc ca nu accepta „NOUL”…dar asta este o alta discutie si exclud din acest ultim aliniat persoanele de fata.

  80. stapana69 Says:

    casper : ba eu sunt convinsa ca ultimul pasaj din post-ul tau imi este adresat. si e posibil sa ai dreptate. dar poate o sa dezbatem si asta. pana una alta sunt 2 impotriva lui curiosului si unul pentru

  81. femdomlover Says:

    interesant unde s-a ajuns…
    in ritmul asta,o sa o tineti mult si bine..
    stapana,nikul meu pe mess e whaitelv

  82. stapana69 Says:

    din pacate pt noi toti , femdomlover APROPAE mi-a confirmat ca viseaza frumos !

  83. Casper Says:

    Cum doriti Stapana69, il dezbatem, nu ma opun. De fapt, sunt aici pentru discutii si cum am mai spus si mai devreme, nu numai cu STAPANE…si cu sclavii pot avea discutii si cu oricine altcineva care vrea sa stie mai multe despre mine sau sa-mi ceara parerea,etc.
    In alta ordine de idei…vreau sa le spun LA MULTI ANI pentru ziua de ieri, a fost foarte frumoasa, iar plimbare din Cismigiu cand am simtit parfumul florilor a fost foarte draguta. Sper sa va bucurati de primavara si de frumusetea pamantului, chiar daca oamenii sunt foarte grabiti si uite ca in jurul nostru exista mereu momente frumoase si placute ochiului.
    Poate mai aruncati un ochi la rasarit sau la apus in drum spre casa sau serviciu, poate mai zambiti la un copil simpatic, poate va bucurati la un porumbel care va priveste, un catel care da din coada…si atatea si atatea.

  84. Casper Says:

    Paste Fericit!

  85. Casper Says:

    Mai intra cineva pe blogul asta din cand in cand?

  86. stapana69 Says:

    casper : cred ca doar noi 2 suntem constanti. ar mai fi fost masm, dar nu mai e cazul lui acum. in rest sunt tot felul de frustrati care intra in speranta unui rezultat imediat . probabil ceva gen : „veni, vidi, vici !” … sau mai bine zis : vine, plateste, f..e si pleaca ! sau si mai bine poate nu platesc (doar o fac din placere , nu…?).
    speram ca blogul prin prisma accesului la internet si e exclusivitatii fetishului in general sa fie vizitat de oameni aproape de elita ! dar o noua dezamagire specifica romaniei…!
    ma rog … daca tot am facut compromisul sa ramanem aici…. asta e ! defilam cu ce avem !

  87. Ciprian Says:

    Si eu voi defila cu voi🙂 Garantez.

  88. Ciprian Says:

    Eu consider ca dupa ce ai inceput sa te implici in supunere sau dominare nu te mai poti opri. Este ca un drog, de care nu ai cum sa scapi. Singurul scop al sclavului este s-o vada pe Ea fericita si satisfacuta, asta ii da si lui satisfactie.

  89. Valentin Says:

    Da asa este, nu mai poti renunta. De aceea imi place ideea sclav pe viata.

  90. Casper Says:

    Scuze Stapana ca nu am mai postat nimic, cum am spus si in alta sectiune, am fost plecat. Voi incerca de fiecare data, ca atunci cand pot sa intru, sa citesc si sa poate sa mai scriu cateceva, cat timp este activitate, iar daca nu merge, o sa incerc sa mai animez un pic situatia de aici, poate, poate se mai alatura si altii. Doar sunt „fantoma prietenoasa”,nu?😉

  91. stapana69 Says:

    uite casper ca apar forte noi : valentin si ciprian

  92. stapana69 Says:

    ciprian & vali : voi vorbiti din proprie experienta ? puteti sa insiruiti cateva detalii ?

  93. Casper Says:

    Da Stapana69 aveti dreptate si ma bucur. Sper sa nu renunte si ei dupa cateva saptamani:)

  94. stapana69 Says:

    casper : cred ca ai fost generos cu o saptamana…

  95. valentin Says:

    Da eu vorbesc din proprie experienta. La inceput am spus ca incerc sa vad cum o fi. Apoi am zis ca mai vreau. Acum am ajuns sa nu pot trai fara sa ma supun unei stapane. De 4 luni am ramasa fara stapana, dupa o sclavie de 4 ani, ea plecand din tara si simt ca innebunesc. Deci e ca drogul..dupa ce te apuci nu te mai poti lasa.

  96. stapana69 Says:

    valentin : 1.ultima fraza e din experienta sau din auzite …? 2. poti sa ne descrii si noua in linii mari in ce consta relatia de 4 ani cu o stapana ?

  97. supus_tie Says:

    Buna, sarut mana Stapana69. Am descoperit acest site din intamplare. Vad ca sunteti multi pe aici. Pacat ca nu vad vreo finalitate in aceste discutii. Eu inca nu am avut o Stapana., doar am lins picioarele si pasarica. Eu insa nu as putea sa o fac cu oricine, as vrea sa cunosc o stapana dar sa ne si iubim, si ea sa ma aprecieze si sa ma respecte ptr umilinta mea. Cred ca asta ar fi aspectul cel mai frumos. Din pacate nu am gasit inca….De fapt nu am avut nici o prietena sunt virgin si am 24 ani. Sunt timid in general, si simt ca m-as elibera si m-as implini la picioarele unei Stapane. dar sa fim doar noi 2.. Crezi ca as putea gasi asa ceva? Cunosti o Stapana ptr mine? Multumesc….

  98. stapana69 Says:

    supus_tie : chiar daca as cunoaste, sincera sa fiu, m-ar deranja sa functionez ca agentie matrimoniala pt altele. cum ar fi sa trimit sclavii de pe blogul meu la altele…? acum referitor la tine : cum esti virgin la 24 de ai …? de unde esti ?

  99. nicu32bv Says:

    stapana eu fac de toate am fcaut si uro si de toate

  100. supus_tie Says:

    Sunt din Bucuresti.. Sunt virgin ptr ca n-am avut nicio relatie, iar cand a fost un moment mai intim cu unele fete, m-am cam inhibat, n-am avut erectie.. Tu Stapana, de unde esti? Si cati ani ai daca imi permiti sa intreb….

  101. stapana69 Says:

    nicu32bv: nu te speria ; sunt foarte multi in situatia ta ! si iti vine sa crezi ca sunt si f. multi romani …?

  102. Casper Says:

    Sincer Stapana69, va multumesc ca ati facut acest blog. Abia acum vad cat de multi sunt dornici sa incerce „toilet games” si cat de multi si care au facut, fac si isi doresc sa faca in continuare.
    FELICITARI TUTUROR !

  103. stapana69 Says:

    da casper ; dar din pacate este eu cred ca „toilet games” este la inceput in romania. inca este o fantezie , pe care unii o viseaza, altii au incercat-o deja ! eu sincera sa fiu ii vizez pe cei care viseaza la asta ca la un mod de viata; nu ca pe o perversiune de 3 min !

  104. Casper Says:

    Stapana69, sincer eu nu stiu daca as fi in stare, chit ca recunosc ca ma excita ideea urinei, am citi si vazut poze, insa de a la deveni tare in fata unei poze pana a fi pus in situatia de a fi udat, e cale lunga si grea, pe care nu prea cred ca o voi strabate…dar,cine stie. Am facut un mic pas, dar nu e relevant. E o picatura intr-un ocean:)…Oricum, poate aveti noroc, cine stie, gasiti macar unul (de 5 min.)😉

  105. supus_tie Says:

    Si pe mine ma excita urina..si am incercat dar numai cu a mea…. Dar cred ca ar fi super sa fie de la o femeie.. Mi-ar placea sa gust si sa o simt pe tot corpull, sa miros a urina ei.. Pacat ca jocurile astea nu prea sunt agreate de oricine.

  106. stapana69 Says:

    supus_tie : daca ar fi fost agreate de oricine , cred ca nu mai ne-ar fi atras pe noi atat de mult. dar ne poti spune mai multe despre experienta cu urina proprie ? nu stiu multe cazuri ? te-ai simtit sclav ? ti-ai baut-o?

  107. supus_tie Says:

    Da am si baut. Am vrut sa vad cum este pentru ca mai citisem si vazusem filmulete si vroiam sa stiu daca mi-ar placea si in realitate. Mi-a placut senzatia. Ma facea sa ma simt umil, ca un sclav probabil… Poate e ciudat ca am facut asta singur, dar am simtit nevoia sa incerc si nu am pe cineva.

  108. stapana69 Says:

    supus_tie : te vei simti si mai umilit cand vei bea urina altuia. cel putin asa cred eu ! asa ca fii cu ochii-n 4 dupa donatori de urina…

  109. alexghe Says:

    Hello! Citesc acest site de ceva timp, constant si mi-am facut in sfarsit curaj sa „public” aici macar un „hello”.

  110. stapana69 Says:

    alexghe : in primul rand bine ai venit ! in al doilea oare ce te-a impiedicat pana acum sa postezi ?

  111. Casper Says:

    Alexghe,nu prea mai raspunde,sa speram ca nu a patit ceva sau paote si el s-a retras in „glorie” stapana69;)

  112. stapana69 Says:

    casper : da, buna asta…!

  113. Casper Says:

    IN legatura cu titlul acestei sectiuni, tot stau si ma gandesc,citesc…etc si sincer, cred ca odata ce as incepe,nu prea as mai renunta. (ca si cu semintele;)…lool)

  114. Andrei Dumitru Says:

    nici eu nu as renunta! nu ai cum sa renunti! e un mod de viata extraordinar caruia nu poti sa i te substragi prea mult in cazul in care doresti asta! stiu ce vorbesc!
    Dar mai este shi altceva la care nu pot sa renunt:este ceva ce-as vrea sa-ti spun tie stapana69 in primul rand,dar si adevaratilor sclavi care posteaza pe acest blog! cu siguranta, cu trecerea timpului, cu totii vom vrea mai mult decat doar sa vb. pe acest blog! Eu unul,visez la acele cluburi cu specific „domina” ca in strainatate,unde stapanele vin si intalnesc sclavi, sau vin cu sclavi pe care-i domina asa cum vor ele si cum cred de cuviinta! Vreau shi eu asa ceva la noi in Romania! stiu ca s-a mai vb. despre asta pe acest blog, dar nu cred ca trebuie ca noi, sclavii si stapanele sa facem greseala de a ne expune publicului (oamenilor in general) sau sa ne cerem anumite drepturi asa cum au facut shi fac lesbienele si homosexualii! Ar fi o mare greseala! Nu stiu, poate o sa para utopic sau nebunesc,dar eu cred ca ar trebui sa demaram ceva, sa ne facem un club secret, ceva discret unde sa ne intalnim noi, sclavii shi stapanele shi sa se intample tot ceea ce vorbim pe acest blog! Acest blog va trebui la un momentdat sa evolueze shi ce-am scris mai sus cred ca este cea mai buna modalitate ca acest lucru sa se intample!

  115. Casper Says:

    Cred ca e o idee destul de buna Andrei, insa mai sunt multe detalii de discutat pentru a se face pasul.

  116. Andrei Dumitru Says:

    e bine ca macar ma iei in serios Casper! probabil shi tu iti doresti asta! mersi! cat despre detalii,deocamdata asta cred ca este cel mai bun loc pentru a discuta!

  117. stapana69 Says:

    andrei dumitru & casper : voi omiteti un lucru esential . pe blogul asta pana acum l-au vizitat 2300 de oameni din care au scris cateva zeci si constant cativa. NICI o stapana nu a scris (ma exclud). inca nu exista la noi un cult pt acest mod de viata. sunt doar fanteziile unora ! si f. putini la nr care fac pionerat intr-un astfel de mod de a trai !

  118. Andrei Dumitru Says:

    pai si nu ar trebui sa facem ceva in sensul asta?

  119. Andrei Dumitru Says:

    adica sa ne facem o „organizatie secreta” a noastra, sau un club bazat pe discretie maxima unde sa ne putem implini, noi sclavii si Stapanele?! nu stiu daca trebuie neaparat facut un „cult” !

  120. stapana69 Says:

    andrei dumitru : repet : care stapane ??? sau crezi ca o sa ma intalnesc in acel club eu si cateva zeci de sclavi de pe blog, in erectie asteptand sa fie dominati …?

  121. Andrei Dumitru Says:

    nu, bineinteles ca nu! credeti ca, in afara de DUMNEAVOSTRA, nu mai exista si alte stapane, sau femei care si-ar dori sa fie? – daca nu este asa, atunci chiar suntem inapoiati de tot!

  122. Andrei Dumitru Says:

    bine, problema pe care probabil o veti ridica acum este: cum le vom gasi pe celelalte stapane, ca sclavi, se pare, sunt destui ?! se vor gasi cai si pentru asta ! totul e sa vrem !

  123. Casper Says:

    Da Stapana69, aveti dreptate…si eu m-am gandit la asta cand am spus acele „detalii” si am mai inclus si alte multe alte aspecte mai mult sau mai putin decisive.

  124. stapana69 Says:

    andrei dumitru : eu apreciez euforia si entuziasmul specific probabil varstei ! dar incearca sa intelegi din ce postura vorbesti …! tu inca iti cauti o stapana pt tine si nu gasesti , dar vrei sa aduci pe blog mai multe stapane…! eu cred ca stapanele ori sunt „low profile” cu sclavii lor credinciosi ori o fac pt bani si banuiesc ca sunt pline ziarele de profil cu astfel de anunturi !

  125. Andrei Dumitru Says:

    am spus odata ca Dumneavoastra faceti cat toate prezentele feminine posibile de pe acest blog, insa ,sa-mi fie cu iertare(sau cu pedeapsa), se pare ca ati uitat! nu vreau o Stapana numai pt. mine ci vreau ca eu sa apartin cat mai multor Stapane! si aveti dreptate ca am o varsta relativ frageda-XXII de ani, dar nu si lipsita de „experienta” in DOMINA LIFE-STYLE! Cereti-mi orice amanunte in acest sens si vi le voi da…

  126. stapana69 Says:

    andrei dumitru : sincera sa fiu nu sunt interesata de astfel de amanunte ! nu am nici un interes. iar referitor la tine cred ca esti un caz fericit cu acea dorinta de a apartine cat mai multor stapane. nimic mai simplu : munceste (sau nu) si fa rost de bani pt a plati cat mai multe stapane. mie cel mai greu mi se pare sa aprtii unei singure stapane. o sa treaca timpul si o sa-mi intelegi pct de vedere. tu acum doar te rodezi, ca sa poti aprecia mai tarziu calitatea… iar calitatea , prin definitie , nu e peste tot…! multa bafta si la reauzire !

  127. Andrei Dumitru Says:

    Sarutmana si piciorul Dumneavoastra! sa va mai spun ca aveti dreptate?! nu cred ca este nevoie….

  128. Andrei Dumitru Says:

    nu este nevoie sa treaca timpul ca sa inteleg! v-am spus ca am „ceva experienta” la activ, iar aceasta „experienta” include si o buna bucata de vreme in care am apartinut unei singure „Stapane” si va dau dreptate! nu stiu daca va referiti la fidelitate, dar legat de acest lucru, unui barbat ii este greu sa-i apartina unei singure femei intr-o relatie obisnuita, daramite intr-una bazata (si) pe FEMDOM ! – Sa nu intelegeti ca este neaparat si cazul meu !

  129. stapana69 Says:

    andrei dumitru : in ultimul post am regasit o urma de maturitate si mult realism ! indiferent daca este si cazul tau sau nu , ai dreptate in totalitate ! sau cel putin asta este si pct meu de vedere !

  130. Andrei Dumitru Says:

    Va multumesc Stapana, pentru aprecieri! este o mare bucurie pentru mine sa descopar ca am puncte de vedere comune cu dumneavostra!

  131. Andrei Dumitru Says:

    acum realizez si imi explic reticenta dumneavoastra in privinta celor care posteaza pe acest blog si spun ca vor sa va fie sclavi, sa va slujeasca nu stiu cum si nu stiu cat s.a.m.d. bla bla bla….

  132. Andrei Dumitru Says:

    si deasemenea imi mai explic si de ce aveti si sclave, nu numai sclavi! apropo de asta, mi se pare al naibii de excitant cand o Stapana domina o alta femeie! sper sa nu va suparati ca va intreb, dar dumneavoastra ce va place mai mult, sa dominati o femeie sau un barbat?

  133. Casper Says:

    Imi e dor de Stapana69!

  134. Lau Says:

    Sal am intrat si eu in acest bloog pe care il cautam de mult sper ca stapana69 sa nu se supere

  135. Lau Says:

    STAPANA te implor revinooo

  136. Lau Says:

    STAPANA ink te astept sa postezi

  137. Lau Says:

    vad k nu mai zice nimeni nimik mai vb si voi

  138. stapana69 Says:

    andrei dumitru : crec ca imi place mai mult sa domin un barbat. dominatul ma excita , iar satisfacutul il obtin mult mai usor dupa cu un barbat decat cu o femeie. si in plus traind in patriarhat, barbatul sugereaza mai multa putere decat o femeie. iar cand inving aceasta putere mai mare, parca si satisfactiile sunt mai mari !

  139. subdus Says:

    … ionelooooo, vin’ la rixos cu grabire ca-i in stare de oprire …
    Da’ poate ca nu-i de ras, i-o fi ramas ceva-n gat(i) …?!….

  140. stapana69 Says:

    subdus : am ras cu lacrimi de ultimul tau post ! chiar ma gandeam sa premiez cu ceva posturile cele mai … si ramane sa stabilesc mai multe categorii !

  141. Casper Says:

    As avea si eu loc pe undeva Stapana69?
    Macar la categoria „corigenti”???🙂 sau poate la „corigenti si chiulangiiii”

  142. Casper Says:

    La multi ani, tuturor si un An Nou numai cu impliniri!

  143. razvan Says:

    buna stapana,ma numesc razvan,am 18 ani si nu am mai facut asta pana acum,dar imi doresc din tot sufletul sati fiu sclav,daca d-voastra credeti ca am putea sa mai vorbim macar aici pe blog si credeti ca merit putin din pretiosul d-voastra timp astept cu nerabdare sa imi raspunde-ti,va sarut in funduletz stapana

  144. stapana69 Says:

    razvan: nu trebuie sa ai un regim preferential ca sa intri in discutii ! daca te framanta si altceva in afara de a ma intalnii in persoana, atunci te ascult(am)!

  145. razvan Says:

    ma framanta faptul ca nu am avut nici o stapana si nu stiu de unde sa incep,ce sa fac,poate imi puteti da niste sfaturi stapana

  146. Casper Says:

    Eu zic ca ar trebui sa ai o atitudine mai „corecta”.

  147. seed Says:

    salutare tuturor. razvan: In primul rand ar trebui sa stii care sunt regulile intr-o relatie indiferent de care. Cam asta ar fi inceputul!!! Dupa asta muuuuulta comunicare … si daruire totala.

  148. seed Says:

    Cat despre inceputuri…. gandestete daca intradevar iti doresti acest lucru… la un moment dat nu te mai poti opri … si atunci e mai nasol pt tine …. Cam asta se intampla

  149. littlejohn Says:

    asta nu prea am inteles… de ce ar fi mai nasol daca nu se mai poate opri? sunt care nu se opresc si se simt excelent…

  150. seed Says:

    stii …. intrebarea e daca asa vei gandi si peste 30 de ani ….

  151. stapana69 Says:

    razvan: as lua aminte la ce spun seed. in clipa in care nu o sa te mai poti opri, atunici mai mult ca sigur iti va fi greu sa gasesti o stapana. si va reapare o eterna problema : sa nu gasesti ceea ce iti doresti si cauti!

  152. seed Says:

    problema intradevar se pune in sensul constientizarii dorintelor. Nu zic ca ma pot sau ca vreau a ma stapani pe mine insumi dar este mai problematica situatia in care mergi pe strada, vezi o persoana de sex feminin si incepi sa visezi cu ochii deschisi. Emotiile cat si dorintele trebuie stapanite daca nu vrem sa fim ridicoli. In general cam toata lumea are tendinte sado maso insa putini constientizeaza aceasta calitate ascunsa ca sa zic asa. Nu trebuie sa uitam ca totul porneste de la capacitatea noastra de a ne intelege si de a cunoaste limitele. Atat ale noastre cat si a celorlalti. Ca sa fiu putin mai exact va marturisesc ca aveam la un moment dat o stapana care intr-o zi mi-a cerut sa o domin eu. Ar fi vrut sa simta si ea ceea ce simt eu. Am refuzat in mod direct ceea ce a suparat-o rau. Problema la mine a fost simpla: persoana de langa mine a avut o dorinta si eu refuzand total la a ma gandi la dorinta ei am fost intr-o oarecare masura egoist!!!!

  153. razvan Says:

    da,asta imi doresc,si daca nu as mai putea sa ma opresc nu ar fi nici o problema,pt ca important este dorinta stapanei

  154. stapana69 Says:

    razvan : asta daca o ai … si ma refer la stapana , nu la dorinta !

  155. razvan Says:

    stapana nu am inca,dar mi-as dori ;;)

  156. stapana69 Says:

    nu-ti promit o stapana. dar discutii pe tematici de profiliti garantez ca o sa ai . poti incepe prin a-ti prezenta un mic cv in noua tema cati si cine suntem

  157. razvan Says:

    ce cv?sa ma descriu sau ce?ca nu prea inteleg?

  158. Lynx Says:

    Sunt incepator am 20 de ani nu am avut niciodata o stapana cu totul ca imi caut…

    Eu nu imi cunosc limitele dar ma gandesc ca ar fi scato, uro inca mi se pare sexy si ok. Imi place foarte mult idea de chastity orgasm denial and control cbt worship humiliation tot felul de chestii…

Lasă un răspuns

