Sclavul financiar – excitant sexual ?

Banii reprezinta puterea. Cred ca este unanim acceptata ideea (cel putin aici , pe pamant) ! Iar puterea excita ! Ce poate fi mai umillitor pentru un om ? Ce poate fi mai degradant , decat sa platesti doar pentru a fi umilit …? Iti bate inima mai tare cand te gandesti sa platesti pentru sandalele in care imi vor transpira picioarele ? Pe care tot tu le vei linge ! Atunci deja nu mai poti sa te opresti ! Si vei tot revenii sa contribui …!

75 Răspunsuri to “Sclavul financiar – excitant sexual ?”

  1. masm Says:

    Munca e facuta pentru sclavi! …Imi place sa muncesc ca un rob, de dimineata pana seara, stiind ca o fac pt un scop suprem…pt ca STAPANA MEA sa traiasca ca o printesa….sa nu-i lipseasca nimic, sa fie FERICITA!
    Dupa mine, STAPANA nu trebuie sa munceasca, sa mearga la serviciu…trebuie doar sa se plimbe, sa viziteze toata lumea, sa mearga sa-si faca cumparaturile la milano sau paris, si, din cand in cand sa-si aminteasca si de slugile EI.Nu pot sa spun ca muncesc din placere, dar de cate ori o fac , stiind ca voi contribui la confortul STAPANEI o fac cu bucurie…nu poate fi fericire mai mare pt un sclav ca atunci cand isi vede banii la piciorusele STAPANEI!

  2. stapana69 Says:

    Poate ma lamuresti cu o curiozitate : exista aceea adrenalina, in clipa in care cheltui tot ce ai agonisit o luna, doar pt acumpara o cupa de cristal din care sa servesti tu nectarul Stapanei ? Ti se mareste pulsul, te trec transpiratiile ? Doar gandindu-te cat de supus esti … ! Si cat de down esti pt Stapana ta…?

  3. masm Says:

    STAPANA, dupa cum ati observat eu incerc o altfel de relatie….recunosc , nu-mi plac durerile fizice, electro, penetrare….dar imi place ca mintea mea sa fie condusa, controlata chiar, de STAPANA MEA…imi place sa stiu ca muncesc pt EA…am mai trait o astfel de experienta…nici nu va dati seama cate emotii aveam atunci cand mergeam la posta si semnam mandatul prin care-i trimiteam banii…ma excita numai ideea ca banii mei o faceau fericita. bine, exista o limita pana la care pot merge-financiar vorbind-, dar EA si-a dat seama pana unde puteam merge si totul a fost ok…pana cand a plecat definitiv in canada….acum , imi mai trimite EA mici suveniruri(chilotei purtati, ciorapi, tampoane folosite…)
    Referitor la curiozitatea mea pt dvs., ne puteti spune macar din ce oras sunteti, sunteti casatorita si de la ce varsta ati inceput sa dominati?…imi cer scuze daca v-am suparat cu intrebarile mele!
    Va sarut cu multa umilinta piciorusele si va doresc sa aveti parte de o saptamana plina de realizari!

  4. sclavcristi Says:

    ceva ciudat cu acest blog,oare exista stapana 69?

  5. masm Says:

    intrebarea asta mi0o pun si eu…

  6. stapana69 Says:

    daca va macina in continuare intrebarea , aveti unde sa dezbateti. am postat ceva pt voi !

  7. masm Says:

    cand imi pot incepe rolul STAPANA MEA?

  8. stapana69 Says:

    Cand esti dispus Masm? Vreau prima ofranda

  9. masm Says:

    Cand porunciti dvs., STAPANA DIVINA!

  10. masm Says:

    faptul ca-ti dau o adresa de email, sper ca nu o sa insemne disparitia ta de pe blog. aveai o parere personala, demna de citit si de catre mine si de catre ceilalti. prin urmare scrie-mi poe stapana69@yahoo.com

  11. stapana69 Says:

    Inchei aici aceasta tema ! Va astept la alte teme propuse !

  12. tinux Says:

    Sarut mainile Stapana.Undeva pe blog unul dintre sclavi a scris ca ar da bani Stapanei fara sa primeasca nimic in schimb. Am scris mai multe despre mine pe topicul 24/7. In cautarile mele acum 6 luni am gasit o Stapana din orasul meu. Era foarte frumoasa dar si f interesanta. Cred ca era totusi o fosta dama de companie acum Stapana. Are cam 28 de ani. Am tot vorbit cu ea. M-a tot chemat la ea dar tot sovait sa ma duc deoarece v-am spus si pe 24/7 imi iubesc sotia. I-am povestit totul si a inteles. Era cam trista in ultimul timp si m-a chemat la ea doar ca sa vorbim. Nu m-am dus dar i-am explicat motivele. La un moment dat prin decembrie mi-a scris ca trebuie sa se mute la Bucurest pentru un job nou. Era suparata ca nu are bani de chirie pe 3 luni cum se cere. I-am cerut adresa. Oricum nu m-a crezut ca o sa vin la ea sau ca o sa-i dau bani.Nu am urcat la ea dar i-am lasat banii in cutia postala. Nu era o suma mare dar totus., Stiu ca unii vor spune ca am fost un fraier. Eu nu cred. Cred ca merita. M-am simtit bine ca i-am facut o surpriza desi stiam ca cu banii pe care i-am dat va pleca din orasul meu si nu ne vom intalni niciodata. Dar ma gandesc ce surprinsa a fost cand a gasit plicul. Sper sa nu ma uite. Cam atat.

  13. tinux Says:

    acum am vazur ca tema era inchisa. Iertare Stapana.

  14. stapana69 Says:

    tinux: esti un sclav model. as vrea sa te pun in legatura cu cel mai bine cotat sclav de pe acest blog , masm (cel putin din punctul meu de vedere, care e cel mai important aici). aveti ceva in comun. inceraca sa te integrezi in celelalte polemici si daca demonstrezi in continuare aceleasi intentii pure, cred ca te pot face fericit; in sensul ca m-as bucura de o astfel de sclavie pura si inocenta !

  15. tinux Says:

    Multumesc Stapana pentru aprecieri. In legatura cu sclavul masm as putea vorbi cu el dar nu stiu cum sa dau de el.

  16. masm Says:

    lasa-mi un id !

  17. tinux Says:

    Cu tot respectul dar daca nu-mi cete Stapana eu nu-l las aici sa ma bombardeze toti cu mesaje. Stapana il stie. Scuze dar asta e situatia.

  18. stapana69 Says:

    tinux: contacteaza=ma pe net si o sa ti-l dau eu

  19. sclavul33 Says:

    Am fost sclavul financiar al unei pustoaice de 18 ani, care profita de pozitia mea sociala, dar nu era o stapana in adevaratul sens al cuvantului. Cu toate astea, resimteam din plin umilinta, mai ales ca stiam de la o prietena de-a ei cum povesteste fetelor ca eu sunt un limbist pe care il face cum vrea ea dar nu ma lasa nici macar sa ii sarut cizmele! Deci, cunosc senzatia de sclav financiar, dar nu as mai vrea sa o repet pentru ca nu e suficient pentru a-ti implini latura submisiva!

  20. stapana69 Says:

    sclavul33 : pentru unii muma, pentru ceilalti ciuma !

    totusi si insituatia ta, am senzatia, ca ramura acesta de sclavie , poate fi un bonus la o relatie de sclavie pe care o ai sau vei avea. asa te simt eu. de ce ai precizat varsta pustoaicei fara sa o divulgi pe a ta. nu e frumos… !

  21. sclavul33 Says:

    33 e varsta mea, nu e greu de intuit! Un bonus poate fi, dar numai daca exista o relatie de sclavie mult mai complexa…

  22. Casper Says:

    Multi inainte, „sclav33”!

  23. sclavul33 Says:

    mersi la fel!

  24. Casper Says:

    Paste Fericit!

  25. Sclavul30 Says:

    Buna! Acum am descoperit acest blog..e un lucru extraordinar. Si eu as dori sa fiu sclavul tau stapana.

  26. Valentin Says:

    Asa este! Un sclav trebuie sa munceasca pt Stapana! Scopul lui in viata este unul singur: sa munceasca din rasputeri pt ca stapana lui sa se bucure de luxul care i se cuvine.Sa suporte orice umilinta sau durere daca stapanei sale ii ofera o satisfactie.Sper ca vom discuta mult despre acest subiect in zilele ce urmeaza. Toate cele bune, Valentin.

  27. srapana69 Says:

    valentin : sunt de acord si eu cu tine ; cu mici retusuri. nu m-as mai simti asa multumita daca as stii ca acea umilire doar pe mine ma excita si incanta ; nu si pe sclavul meu !
    sunt obisnuita cand poruncesc sa stea in genunchi si sa-mi linga piciorul ma astept sa vad erectie la el ; nu sa-l vad cum se stramba de scarba ! chiar daca presupunand prin absurd ca el ar continua si ar tolera tot ce as cere eu, tot eu nu as fii multumita in timp. se vrea (eu cel putin) un minim de consens

  28. stapana69 Says:

    sclav30 ma bucur pt aprecieri. iti dau acelasi sfat. parcurge si tu post-urile de pe blog si o sa intelegi cat de penibila a fost intrebarea ta ! si o sa mai realizezi ceva : nick-ul tau cred ca a mai fost folosit de cativa sclavi. poti fi mai inventiv in alegerea nick-ului; sau daca tot vrei sa te prezinti prin nick, poti folosi ceva mai complex , mai sugestiv

  29. Ciprian Says:

    Da, asa este…nu trebuia sa-mi pun nick-ul sclav30, dar asa mi-a venit pe moment. Nu ma gandeam ca voi pune blog-ul printre Favorites si voi intra aici de 2-3 ori/zi. Este un lucru extraordinar. Am parcurs tot blog-ul.

  30. stapana69 Says:

    ciprian : iti multumesc deocamdata pt timpul acordat blogului. bine ai venit ca sa zic asa !

  31. stapana69 Says:

    ciprian : sa inteleg ca nu-ti displace tema : sclav financiar ?!?

  32. ciprian Says:

    Da stapana, nu-mi displace pt ca ce poate fi mai umilitor decat sa platesti pt a fi umilit? Parearea mea este ca un sclav trebuie sa munceasca pt stapana sa si transfere stapanei rodul muncii lui.

  33. stapana69 Says:

    ciprian : la o prima impresie semeni cu masm…! el odata ce s-a vazut cu sacii in caruta, nu a mai catadicsit sa ne onoroze cu prezenta pe blog. sper sa fi mai longeviv !

  34. stapana69 Says:

    din pacate din punctele astea de vedere, chiar semeni cu masm …!

  35. masm Says:

    cati dintre voi sunt de acord ca macar o data la 2-3 luni, venitul obtinut intr-o saptamana sa-l verse in contul EI?…poate asa vom avea mai mult de castigat…ma gandesc la faptul ca trebuie un studoi, un site, instrumente….sau pur si simplu, sa o facem pt fericirea EI!

  36. masm Says:

    cati dintre voi sunt de acord ca macar o data la 2-3 luni, venitul obtinut intr-o saptamana sa-l verse in contul EI?…poate asa vom avea mai mult de castigat…ma gandesc la faptul ca trebuie un studio, un site, instrumente….sau pur si simplu, sa o facem pt fericirea EI!

  37. stapana69 Says:

    masm : esti idealist ! nici nu stiu daca e de bine sau de rau ! idealismul e in antiteza cu realitatea inconjuratoare. din cauza asta , paradoxal, poate fi de rau …!

  38. stapana69 Says:

    masm : oricum sa nu intelegi gresit ! apreciez (macar) ideile ….!

  39. masm Says:

    azi sunt cel mai fericit sclav din lume….doar DIVINA STAPANA va poate spune de ce!

  40. Dinel Says:

    Stapana vreau sa devin sclavul Dvs. financiar. Cu umilinta va sarut pantofiorii. dineld@yahoo.com

  41. stapana69 Says:

    dinel : nu e suficienta dorinta ta …!

  42. Dinel Says:

    Stiu Stapana. Doresc si acceptul Dvs pentru a putea contribui la bunastarea Stapanei.

  43. Dinel Says:

    Voi astepta cu supunere si umilinta momentul cand Dvs veti hotari ca merit sa fiu sclavul Dvs financiar. Ma inclin cu respct in fata Dvs Stapana.

  44. Casper Says:

    Imi e dor de dumneavoastra, Stapana!

  45. Lau Says:

    Sal am intrat si eu in acest bloog pe care il cautam de mult sper ca stapana69 sa nu se supere

  46. Lau Says:

    STAPANA te asteptam sa postezi te implor revinoooo

  47. Lau Says:

    mda vad k nici un raspuns STAPANA ink nu a revenit eu inca o astept voi?

  48. Lau Says:

    vad k nu mai zice nimeni nimik mai vb si voi

  49. stapana69 Says:

    dinel : cred ca ne-am lamurit online

  50. masm Says:

    vreauuuuu !!!!!!!!

  51. stapana69 Says:

    masm : cred ca ai deja…! nu ?

  52. Casper Says:

    Ai stapana masm?

  53. masm Says:

    casper, exista asa ceva?

  54. stapana69 Says:

    exista masm ?

  55. masm Says:

    exista, dar …”La steaua care-a răsărit / E-o cale-atît de lungă, / Că mii de ani i-au trebuit / Luminii să ne-ajungă.

  56. Casper Says:

    Era o simpla intrebare:)

  57. masm Says:

    intrebatile simple au raspunsuri complicate!

  58. stapana69 Says:

    masm : luceafarul e unul singur; stele sunt gramada… cum ar fi sa ajunga toti la luceafar…! fiecare cu steaua lui…!

  59. masm Says:

    STAPANA, fiecare cu idealurile lui…eu am vrut sa ating luceafarul….de licurici sunt satul!

  60. stapana69 Says:

    masm : cine a zis ca viata e frumoasa …? era mai bine sa nu stii de luceafar si se te bucuri de licuricii tai !

  61. masm Says:

    cine sa zica STAPANA?….Federico Fellini !….asta a fost norocul meu, sa cunosc luceafarul…..iar ghinionul, ca nu l-am atins!

  62. Casper Says:

    Asist la o conversatie ca in anumite filme cand se spune ca „mai bine nu cunosti iubirea, decat sa suferi datorita ei”, insa eu unul chiar si daca mi-ar spune cineva ca voi suferii din cauza dragostei, tot as vrea sa-i simt „gustul”, ca sa spun asa.
    Mai bine o zi de dragoste adevarata, decat fara ea:)

  63. masm Says:

    Casper, ai vazut multe filme indiene!

  64. stapana69 Says:

    casper, in continuare te simpatizez f mult dar am fost surprinsa sa aflu ca in timp ce te dadeai de ceasul mortii pe blog ca nu ai stapana, tu in viata de zi cu zi chiar aveai o stapana ! iti vine sa crezi ce mica e lumea …?!?!

  65. stapana69 Says:

    masm : fiecare dupa cum isi asterne…

  66. Casper Says:

    Stapana69, sincer sa fiu…va spun doar atat „strange”. Eu v-as destainui multe, dar aici chiar nu e locul pentru asa ceva, iar pe mess stiti ca nu va mai am (dar nu credeti) si apoi nici nu cred ca ati mai intrat de foarte mult timp acolo sau cel putin nu ca sa vorbiti si cu mine.
    Oricum, in cazul in care doriti, va stau la dispozitie cu orice raspuns/explicatie.

    Masm: Chiar nu ma uit la filme indiene, insa e ceea ce tu crezi si cand intra „credinta” in discutie, eu nu intervin sa o schimb sau sa schimb omu’😉

  67. stapana69 Says:

    casper : impecabil raspuns !

  68. Casper Says:

    🙂

  69. stapana69 Says:

    post-ul cu nr. 69 !

  70. Casper Says:

    Loool…atunci, la cat mai multe😉

  71. andrada32 Says:

    sunt acceptata, ca incepatoare, deloc atrasa de umilire, doar de durere?

  72. diabolique Says:

    masm, vreau sa fii sclavul meu !

  73. masm Says:

    si….cum facem?

  74. ucenica Says:

    Buna ziua tuturor!!!
    Sunt o stapana in devenire, experimentez dominarea doar prin intermediul internetului, in sensul ca lucrez ca model videochat pe ramura de fetish la categoria dom. Blogul acesta mi se pare foarte interensant si vreau sa ii multumesc stapanei pe aceasta cale pentru inovatia de care a dat dovada.
    Ma intreb daca as posta cateva dintre experientele prin care am trecut si daca se poate oferii vreun feedback?

  75. stapana69 Says:

    nu stiu ceilalti ce fac, dar eu incep sa ma ocup din nou de blog. asa ca ai feedback-ul meu …garantat!

Lasă un răspuns

