CONCURS : „Descrierea Stapanei”

134 Răspunsuri to “CONCURS : „Descrierea Stapanei””

  1. masm Says:

    daca e concurs, sunt si premii….?

  2. stapana69 Says:

    normal masm !

  3. sclavcristi Says:

    deja nu mai cred!

  4. stapana69 Says:

    atunci nu participi, sclav cristi ! inca mai ai liber arbitru …!

  5. masm Says:

    eu va confirm….EA exista!

  6. Casper Says:

    Si eu cred ca EXISTA!!!!!!!!

  7. stapana69 Says:

    OK. Inteleg ca am 2 participanti deocamdata ! Da-ti drumu’ cu descrierea piciorului !

  8. sclavul vlad Says:

    un picior cu glezna fina, unghii ingrijite si mari, lacuite cu culoarea rosu inchis, piele catifelata, degete delicate, numai bun de sarutat, lins, adorat.

  9. sclavul33 Says:

    Personalitate puternica, dominatoare, miroase frumos, imbracata misto, privire care te-ngheata si niste ochi superbi… si, bineinteles perversa … iar noua ,sclavilor, ne permite sa-i ‘gustam’ din plin ideile perverse.

  10. stapana69 Says:

    sclavul33 : sa ne rezumam la picioare

  11. stapana69 Says:

    sclavul vlad : am luat in consideratie descrierea ta. astept si alte pareri si de la altii ca sa avem totusi notiunea de concurs. altfel nu prea are sens, cu un singur concurent…

  12. sclavul33 Says:

    Ok, STAPANA! Imi permiti sa-ti vad doar picioarele pe care le ling si… nu se mai termina! Au o piele fina , ma gandesc ca aproape nu merit sa o sarut si sa o ling , si iti multumesc ca imi acorzi onoarea asta!

  13. Casper Says:

    Stapana69, cum as putea sa pun o poza aici si sa o completez cu cateva cuvinte despre piciorul dumneavoastra? Trimit poza in alta parte?

  14. toaleta Says:

    inalta , supla, bruneta, probabil ochi caprui corp frumos proportionat picioare fine fund obraznic buze superbe mmmm nu fac decat sa inchid ochii o foare care a crescut pe asfalt

  15. stapana69 Says:

    trimiteti o poza pe adresa stapana69@yahoo.com. o sa le postez eu in numele vostru. astept si cateva cuvinte care sa completeze sau sa retuseze poza in cauza; astfel incat sa imi fac o idee despre ce aveti voi in cap. o sa fie mai simplu sa hotaresc invingatorul. totul va fi la vedere si cred ca va fi fun !st

  16. stapana69 Says:

    si insist : primul concurs este doar despre laba piciorului . nu au sens completarile referitoare la fund, buze…. ! ok ? alea vor fi alte dezbateri , pt alte concursuri !

  17. tinux Says:

    Un picior frumos cu degetele mici , pielea fina, alb si ferm ca a unei Zeite. As dori sa simt parfumul Zeitei in timp ce-i sarut si divinizez talpile, degetele si glezna fina si catifelata.

  18. Casper Says:

    Am incercat sa trimit poze Stapanei69,dar nu merge. Imi spune ca adresa stapana69@yahoo.com nu exita,am primit MAILOR-DAEMON:(
    Voi?

  19. sclavdocil Says:

    Laba piciorului Stapanei este delicata, cu pielea fina, creatia unicat a unui artist desavarsit, cu bolta talpii frumos conturata, calcaiul rotund si moale, degetele frumoase si care dau senzatia de fragilitate si in acelasi timp dependenta, cu unghii ingrijite si frumos conturate cu glezna perfect simetrica. Stau si cu mintea mea de sclav nu stiu ce sa fac mai intai: sa admir piciorul Stapanei sau sa il acopar cu sarutari si mangaieri profitand de privilegiul de a putea face acest lucru…

  20. stapana69 Says:

    casper : mi se pare ciudat ca nu merge. inbox-ul meu e plin in fiecare zi de noi emails. a mai incercat altcineva ?

  21. sclavul33 Says:

    Da, am incercat si eu si am primit acelasi mesaj ca si casper!

  22. Casper Says:

    Uf…danke sclavul33. Am crezut ca problema e la mine…dar,vad ca nu sunt „exceptia”. In acest caz…ce facem Stapana69 ?
    sclavul33, vreo idee??? Pe messenger(daca aveti), dar nu vreau sa fiu prea „bagaret,increzator sau alte sinonime”?

  23. stapana69 Says:

    chiar nu am nici o idee cum sa fac. de messenger mi-e frica, pt ca dupa sunt asaltata …!

  24. Casper Says:

    Stapana69, in caz ca aveti incredere in mine, puteti sa-mi lasati ID-ul dumneavoastra la „cstoiculescu@gmail.com”. Va multumesc anticipat!

  25. barbar Says:

    35-45 ani, BMI 25-28, satena, nascuta intr-o familie cu status social sa zicem asa sub mediu, educatie probabil corespunzand bacalaureatului, a inceput probabil in bransa larga, dar acum din cauza virstei se reprofileaza. ‘Fishing’.

  26. Casper Says:

    Nu stiu de ce,dar…deschierea ta „barbar” nu suna prea bine, insa…eu unul,iti respect decizia,atata timp cat tu crezi 100% in ea. Daca nu…asta este,Dumnezeu sa te aiba in paza pentru ca faci glume proaste. Bafta multa in continuare,cine stie…poate castigi concursul.

  27. Casper Says:

    „sclav33”,sa stii ca am mai incercat si acum cred ca merge. Mie unul nu mi-a mai venit acelasi mesaj inapoi sa-mi arate ca nu merge adresa de e-mail a Stapanei…sper sa-ti mearga si tie.Bafta si…week-end placut people!

  28. sclavul33 Says:

    sa fie! barbar asta se vrea a fi vreun mare psiholog profiler!

  29. curios Says:

    pana acum descrierea suna a FETISH si nu a realitate..se prea poate ca glezna sa nu fie chiar asa fina, sa avem de-a face si cu niste platfus…in fine, cred ca piciorul nu e al cenusaresei

    insa cu un pantof cu toc se da un aspect acceptabil (asta am zarit prin bucuresti)

  30. sclavdocil Says:

    curios s-ar putea sa ai dreptate…
    si atunci eu nu am inteles scopul concursului si in loc sa incerc sa imi imaginez si sa descriu realitatea am descris idealul meu de picior…
    cat despre pantoful cu toc ce sa zic… tot ce este ascuns fi el si un picior incaltat cu un pantof cu sau fara toc cui poate lasa imaginatia sa zburde in ceea ce priveste aspectul, mirosul, textura, etc…

  31. stapana69 Says:

    barbar: astept si niste poze elocvente pt descrierea ta. cine stie ..!?

  32. stapana69 Says:

    casper : intr-adevar pozle tale au ajuns la mine. sunt 4. si pt ca ai fost primul m tu ai stabilit o noua regula. pt cei care trimit poze , numarul sa fie de maxim 4 fisiere

  33. stapana69 Says:

    o sa incerc sa le postez saptamana asta pe cele trimise de caspar. sincera sa fiu , dupa primul set de poze , parca regret ce ideea concursului … dar , orice picioare au altele, voi aveti menirea sa le slujiti pe ale mele !

  34. Casper Says:

    Ma bucur Stapana69 ca ati primit pozele. Totusi,chiar daca sunt in poze parti din corpul altor femei, eu unul tot cu gandul la dumneavoastra sunt si abia astept sa le slujesc pe ale dumneavoastra. Si deja…prin acest concurs, cred ca sclavii care participa simt ca au o datorie de facut fata de dumneavoastra si cam in asta consta sclavia. Sa faci ce-ti spune Stapana, sa te gandesti la ea, sa o slujesti si sa o faci fericita.

  35. deco Says:

    La ce teste sunt supusi sclavii de pe acest site? am inteles de teste de supunere si fidelitate via email. imi poate spune si mie cineva? m-as baga in competitie.

  36. Casper Says:

    „deco”…nu sunt teste propriu zise…de fapt,aici este un blog,facut de catre Stapana69, in care se discuta despre acest tip de fantezii.Dar, din cate am citit eu, datorita unor persoane care au inceput sa vorbeasca despre stapana si sa puna intrebari(daca exista,cum arata…etc), Stapana69 a propus un mic joc/concurs. Astfel, prima intrebare este despre descrierea piciorului stapanei. Daca vrei poti participa si nu, nu cred ca se supara Stapana69, de fapt cred ca s-ar bucura pentru ca suntem mai multi participanti. Tot ce trebuie sa faci, este sa trimiti minim 4 poze la adresa „stapana69@yahoo.com”.
    Acum,decizia iti apartine, dar sa nu ma intrebi ce premiu se da,pentru ca nici eu nu stiu. Aaa…era sa uit,daca vrei,poti completa si cu o descriere,niste cuvinte,piciorul stapanei.
    Cam atat…succes la concurs,daca participi!

  37. stapana69 Says:

    casper : frumoasa initiativa ta si de bun agur atmosfera creata. un picior gol de la mine…!

  38. Casper Says:

    Multumesc Stapana69! Ma inclin umil in fata dumneavoastra…

  39. Casper Says:

    Stapana69…ce se mai aude cu concursul? S-a oprit, nu? Banuiesc ca toti erau interesati, dar de participat nu a participat nimeni si nu a incercat nimeni sa-l dezvolte,nu? Nasol…dar astia suntem, ca sa spun asa.
    Stiti, am spus mai demult ca ar fi bine sa va spuneti parerea despre noi,cred ca am o idee mai buna.
    As vrea ca dumneavoastra sa supervizati, parerile celorlalti sclavi/participanti pe acest blog fata de ceilalti sclavi. Mai simplu, adica…noi sclavii sa ne dam cu parerea despre ceilalti sclavi…Ce ziceti „colegi”??? Ce parere aveti Stapana69? Si dupa cele spuse de noi, sa asteptam completarea dumneavoastra si poate sa aflam daca ne inselam sau nu. Dar pe de alta parte…cred ca v-ar solicita prea mult, asa ca…nu prea cred ca e o idee buna.Dhe…oamenii cu idei se numesc „idioti”…hihihi
    Poate o sa am alta idee,dar…cred ca tot de pomana, daca la un concurs initiat de dumneavoastra nu prea mai zice nimeni nimic…
    Asta este!

  40. stapana69 Says:

    casper : pe mine nu ma deranjeaza. doar sa-i teneteze si pe ceilalti.

  41. Casper Says:

    Din pacate Stapana69, vad ca pe acest blog ramanem cam doar noi doi:)…o fi de bineee, o fi de rauuu…
    Nici macar o parere din partea celorlalti…chiar ma gandeam sa ma autopropun la a fi descris de ceilalti, sa nu se simta lezati sau eu stiu cum.
    Stapana69…nu vreau sa fiu indiscret, dar chiar sunt curios, cati dintre sclavii de pe aici v-au raspuns la concursul initiat de dumneavoastra???

  42. Casper Says:

    Poate mai vorbim si noi pe mess,Stapana69…

  43. Casper Says:

    Paste Fericit!

  44. Lau sclavul si toaleta stapanei mele Says:

    Piciorul dumneavoastra e catifelat cu unghile facute extrem de frumos de culoare rosie sau maro degetelele gingase perfect pentru lins

  45. stapana69 Says:

    prea putini au percutat , asa ca am lasat-o balta. desi aproape ca ei au generat aceea idee… ma rog !

  46. Casper Says:

    Aveti dreptate…imi pare rau. Insa din pacate, in Romania, vad ca tot mai multi oameni sufera pentru ca unii au uitat valorile vietii si bunul simt.

  47. srapana69 Says:

    Lau: imi pare rau ca ai nimerit undeva , unde nu mai e nimeni ! cel putin la tema asta ! poate la altele noi…!

  48. srapana69 Says:

    casper : iti multumesc pt fidelitatea ta !

  49. Casper Says:

    Hallo…scuze ca nu am mai intrat, dar am fost plecat din tara. Stapana69…fac si eu ce pot:)

  50. sclavul33 Says:

    E ultima oara cand mai postez pe blog, oricum prezenta mea aici nu-si mai are rostul… mai ales dupa ultima discutie de pe mess pe care am avut-o cu STAPANA…
    Sau poate n-oi fi eu sclavul ideal…

  51. masm Says:

    poate nu spui si noua unde a fost incompatibilitatea….sau, ce a determinat hotararea ta!

  52. stapana69 Says:

    sclavul33 : ne-o spui ?

  53. sclav1973 Says:

    Propun tema „DESCRIEREA SCLAVULUI” – nu facut de o STapana, ci de insusi el , ca tot exista o puzderie de sclavi , prin descriere a nu se intelege fac orice , orice e limpede nu exista … oare exista astfel de descriere daca acum nu atunci cand ?

  54. sclav1973 Says:

    sclavul33, esti lash te retragi? imi i-au jucariile si ma retrag ai omule sa redescoperim impreuna ce lipseste … nu putem fii totii supusii Stapanei69,ai sa luptam sa ne redescoperim , ai rabdare … te invat eu un lucru mare daca insisti nici o Stapana nu te va adopta , ci trebuie sa ai radbare … crede-ma un om nu poate anexa zeci de suflete , iti poate oferi o idee… e simplu ma retrag , dar groaznic de greu sa construiesti😦

  55. Casper Says:

    sclave1973…ai si tu dreptatea ta, dar parca prea o spui cu foc ca „sclavul33″ …”si-a luat jucariile si a plecat”. Este alegerea lui, iar tu cred ca faci parte din cei pentru care sinuciderea este un defect, ca renunta usor si nu lupta. Eu fac parte din categoria celor care inceara sa nu-i condamne pe ceilalti si sa inteleg de ce a facut una sau alta. Daca a ales sa lupte in continuare primeste laude, daca se sinucide, primeste laude. Fiecare drum, ca orice in lumea asta, are bune si rele. Eu incerc sa vad lucrurile bune si sa merg inainte. Poate nici drumul meu nu este cel ideal, dar este AL MEU si nu vreau sa merg pe al tau, pentru ca este AL TAU. Vorba aia: fiecare isi duce crucea.
    Iar ca sa incep un pic cu „postul” tau de dinainte, as spune ca sunt un tip tanar, arat si mai tanar decat varsta mea, ADOR SAHUL, imi plac masinile si tot ce-i legat de masini (de aceea am facut si facultatea de transporturi si am lucrat in media de specialitate, ca sa spun asa). Imi mai place baschetul, tin cu Steaua, dar nu cu GIGI, am devenit un fan LIVERPOOL, tineam cu Schumacher, dar acum am ramas numai cu FERRARI.
    Am o prietena cu care s-ar putea sa ma casatoresc si careia am incercat sa-i spun de fantezia mea. Nu s-au vazut modificari majore, dar nici eu nu mai insist, pentru ca nu vreau sa sufere.
    Sunt sofer bun si-mi place sa conduc pe ploaie si sa ascult muzica, precum si noaptea. Din punct de vedere al muzicii, sunt cam „fosila” pentru ca ascult clasica, blues (negru), rock vechi (anii ’60-’70). O sa merg la Stones…
    Incerc sa nu-mi incalc principiile si ma bucur enorm ca inca am onoarea nepatata si o sa incerc sa ajung la final cu ea in acelasi stadiu. Imi place codul Bushido, dar recunosc ca nu este facut pentru un european alb ca mine, insa mai citesc carti despre samurai si incerc sa preiau cele buna si care se pot aplica si la mine.
    Cam asta ar fi despre mine, in mare.

  56. stapana69 Says:

    scalv1973 : o atitudine constructiva… mi se pare normala ! si cred ca mi-ai inteles oarecum si punctul de vedere ! buna si initiativa cu descrierea dar cred ca fara succes. majoritatea vor intelege asta prin a-mi comunica ca „fac orice” ; exact cum ai intuit si tu ! eu bineinteles sper sa ma insel …!

  57. stapana69 Says:

    casper : sensibila descriere ! nu stiu daca e cazul, dar mi-ar placea sa dezbatem aici discutiile tale cu viitoarea sotie (apropos : sa fie intr-un ceas bun !!!) referitoare la fanteziile tale ! ce i-ai spus, ce i-ai cerut , cum te-a refuzat…? repet, ramane la latitudinea ta daca sub un pseudonim ne poti relata asta fara a divulga identitatea voastra (ca si cuplu). si masm (sa zicem cel care aproape mi-a devenit sclav) te aprecieaza ! nu stiu de ce nu o spune personal aici; eu doar iti spun ca nu sunt singura care te-a remarcat a personalitate si fel de a fi !

  58. Yourslave Says:

    Stapana, ne puteti spune ce v-a impresionat la masm de v-a intrat in gratii? Chiar sunt curios cum din multitudinea de variante ati decis sa il alegeti.

  59. sclav1973 Says:

    casper:
    Eu nu dispar sunt aici ca sa va provoc sa comunicati sa fiti utili , asta pare menirea mea .
    Comparatiile facute de tine cu soccer-ul par deplasate , aia cu soccerul sunt fan-cluburii destule , omule aici e un om Stapana69 , nu-s un partizan nici nu ne cunoasteam n-am vb. nici cand ,am adaugat ym-ul Domniei Sale dar n-am comunicat deloc , eu nu tin la comunicare musai , mie la fel, altmiteri Ea daca chiar totii is orbii dezvolta o comunitate care lipseste alminterii.IN LOC SA INCERCAM SA O DEZVOLTAM CASPER o ingropam , Stapana69 e omul care ne sta la dispozitie si ar trebuii sa o explotam prin orice idee pertinenta sa atragem oamenii .
    Pe mine unu m-a atras dezinvoltura unei acestui OM , rabdarea si acuratetea , pt. oferte exista mica publicitate , ziare , net .
    Nu o cunosc si nici Ea pe mine dar ce face Ea aiki e unu la un miliard , asa ca uitatii de bun simt .
    Respecte

  60. Casper Says:

    sclav1973…no comment.

    Stapana69, intai sa-nteleg ca ai vrea sa intre si Ea pe acest blog si sa discute???
    Apoi, cum iam spus? Pai…la inceput ne-am jucat un pic cu o esarfa prin care m-a legat de maini sau ochi,uneori eu pe ea, dar…am observat ca nu-i place aceasta ipostaza si am insistat sa o faca doar ea, insa renunta repede si ma dezlega.
    Apoi cand faceam dragoste, i-am spus ca mi-ar placea sa pot sa o ling si in acelasi timp sa o si penetrez. Am observat ca uneori o excita ideea si era bine pentru amandoi…am continuat cu mici chestii de genul asta,dar nu foarte multe, ca intr-un ceas sa-i spun ca as vrea sa-i fiu sclav, sa ma lege, sa ma pun sa-i sarut picioarele si alte chestii soft. Nici asa nu prea a mers, insa a ramas un pic socata si totusi, pentru ca tinem enorm unul la altul,cred ca a devenit mai receptiva.
    Oricum, acum singurele „raspunsuri” care au ramas a fost ca uneori imi baga un deget in fund cand sunt deasupra (ultima data chiar am avut amandoi un orgasm foarte puternic) sau imi trage palme peste fese intrebandu-ma daca am fost cuminte, daca m-am masturbat sau alte chestii de genul asta.
    Ar mai trebui sa adaug ca am reusit pana la urma sa o conving sa ma lase sa o ling dupa ce am terminat in ea, astfel a reusit si ea sa aiba orgasm clitoridian(ca sa spun asa). Nici eu nu am bagat gura sa inghit, cat mai mult sa o ling, sa aiba orgasm, sa se simta bine si sa fie fericita. Cred ca am reusit destul de bine, astfel ca aceasta usa a ramas deschisa si poate o facem din nou.

  61. stapana69 Says:

    casper : cred ca mai bine o obisnuiai cu linsul picioarelor si de abia dupa aia o ii sugerai sa-ti si ceara lucrul asta . poate inca nu e tardiv sa incerci succesiunea asta de evenimente. si inceraca de fiecare data cand mai te lasa sa faci ceva din cele tabu, sa-i dai de inteles ca-ti place. poate are un sentiment straniu si nu-i vine sa creada ca ti-ar placea sa te ia de par si sa-ti mozoleasca fata cu sperma ta scursa din vagin si secretiile ei aferente…
    cand s-a intamplat ultima oara ? pe cand asteptam noua ta incercare ?

  62. stapana69 Says:

    your slave : mi s-a parut ca e f.f.f. sclav ! si… !

  63. Casper Says:

    Da,ai dreptate Stapana69, dar sa stii ca am incercat si metoda asta. Oricum, de sarutat picioarele ai sarut de fiecare data cand stam la televizor si le vad pe canapea langa mine. De multe ori se gadila, uneori imi lasa impresia ca-i si place, alteori refuza ca spune ca-s murdare, chiar daca eu mai si insist si continui sa le sarut. Totusi, as putea sa spun ca e un progres si cine stie, poate voi avea parte de mai mult, dar peste ceva timp, ca-mi dau seama ca merge greu.
    Referitor la cealalta discutie, ultima data s-a intamplat acum vreo 2 saptamani si sper ca spre sfarsitul saptamanii asteia sau cea care vine sa repet experienta. O sa doresc ca data viitoare, pe langa orgasmul provocat, sa reusesc sa sa-mi folosesc gura mai mult la curatat. Nu stiu daca o sa pot sa inghit tot din aceasta incercare, dar cu siguranta este un obiectiv. Pe de alta parte, ma bucura totusi ca ea s-a simtit bine si s-a bucurat de orgasm, astfel incat, cred ca se poate repeta si chiar sa se mearga cum am spus mai sus.

  64. stapana69 Says:

    casper : pai bafta multa si te astept cu news-uri !

  65. Casper Says:

    Stapana69: Aseara am lins din nou si a fost foarte placut. Si acum ma excit cand imi aduc aminte si scriu aceste cuvinte. Am inghitit mult mai mult,aproape tot ce a iesit, dar am insistat mai mult sa-i provoc orgasm si spre fericirea mea, am reusit, ba chiar a fost unul foarte puternic de care s-a bucurat enorm. Cu siguranta mai devreme sau mai tarziu vom repeta experienta.
    Cred ca acest rezultat se datoreaza spermei care actiona ca un lubrifiant intre limba mea si clitoris sau ceva de genul asta, pentru ca i-a placut foarte mult.

  66. stapana69 Says:

    casper : incepi sa ma exciti s pe mine cu detaliile astea ! a mai fost reticenta la idee , sau…?

  67. Casper Says:

    Nu,nu a fost,de fapt nu prea a fost nici prima data, insa la sfarsit a fost zambitoare si atunci, si acum. Chiar mi-a spus la sfarsit ca a fost uimita cat de bine s-a simtit.

  68. stapana69 Says:

    casper : pai deja cred ca nu o sa mai fie nici o problema. deja probabil se asteapta ca sa faci „chestia” aia din nou. Gheata eu cred ca ai spart-o …! Dar ia-o tot treptat si cu chestii soft. cum stai cu linsul picioarelor ei ?

  69. Casper Says:

    Stapana69, stau binisor, chiar daca inca e reticienta, mai ales cand e murdara sau transpirata. Totusi, am invatat sa o sarut intr-un anumit mod, astfel incat, sa nu o gadil sau sa nu se simta bine. Cred ca e ok, dar cu siguranta mai trebuie muncit. NU stiu momentan ce as mai putea aduce nou si in acelasi timp sa nu fie prea dur, dar ma mai gandesc!

  70. stapana69 Says:

    casper : eu zic sa nu treci la urmatorul pas. asteapta sa devina ceva banal ca o „speli” chiar si cand e murdara sau transpirata. cucereste si tu pas cu pas acea reduta ! incet , dar sigur…!

  71. Casper Says:

    INteleg Stapana69. Asa fac. Oricum, e ok pana acum,cred. Ma multumesc ca e „receptiva” ca sa spun asa.

  72. stapana69 Says:

    casper : ii speli zilnic picioarele cand vine acasa?

  73. Casper Says:

    Nu, Stapana69. Trebuie? Uneori nici ea nu se spala in fiecare zi pe picioare. Eu ma gandeam sa-i vorbesc despre chastity device, chiar daca acum ceva vreme i-am spus o idee despre asta.

  74. stapana69 Says:

    casper: iar eu ma refeream la un spalat cu limba…

  75. stapana69 Says:

    casper : ce vorbesti tu este mult prea complex pt un novice ca ea. unde vezi ca a cedat putin , bate apa in piua… cum ar fi linsul picioarelor !

  76. Casper Says:

    Stapana69: N-am stiut ca v-ati referit la asta, insa o sa fac asta imediat ce vad ca accepta. Pt. moment i-am propus si a acceptat sa o astept uneori cu un lighean cu apa calda si sa-i spal picioarele cand vine de la munca si sa i le masez (normal ca atunci o le si sarut/ling). Poate in timp ma intelege si o sa accepte sa le ling imediat, fara sa le mai spal. Totusi, trebuie sa recunosc ca-i iam sarutat picioarele/sosetele/ciorapii imediat ce venea de la munca si uneori chiar era transpirata.

  77. stapana69 Says:

    casper : ea a stiut ? sau a fost pe furis ? ti-a placut ? in cazul in care a stiut, ei i-a placut?

  78. Casper Says:

    Stapana69: Da, mi-a placut. Mi-a spus ca sunt murdare, dar i-am zis ca nu sunt asa cum crede ea si ca e ok. Nu prea a fost incantata insa am reusit sa o sarut de cateva ori. Nu a acceptat prea mult si nu prea s-a simtit in largul ei.

  79. stapana69 Says:

    casper : repeta figura; si tine-o asa 2 saptamani , zilnic…

  80. Casper Says:

    Am inteles Stapana69. O sa incep chiar din seara asta si o sa-i sarut picioarele imediat ce vine acasa si ramane fara incaltaminte. O sa fac tot posibilul sa nu se simta stanjenita si sa reusesc sa o fac zilnic, timp de doua saptamani.

  81. Casper Says:

    Stapana69: Vreau sa va anunt ca aseara dupa ce a venit, la ceva timp am adus in sufragerie ligheanul cu apa calda si sapun, si am inceput sa-i spal picioarele si sa le masez. S-a simtit foarte bine era numai un zambet. I-a placut mult si i-am spus ca cel putin 2 saptamani ai voi face asta. S-a bucurat, iar la sfarsit am inceput sa-i sarut picioarele si sa-i aduc aminte ca-mi place foarte mult sa-i fac asa ceva. Totusi, trebuie sa remarc ca si eu m-am simtit bine si eram fericit cand o vedeam zambitoare. Cu timpul o sa incerc sa le sarut si imediat dupa ce ajunge acasa, cand sunt murdare si transpirate. Cred ca se va obisnui si va accepta acest tratament, poate chiar o sa inceapa sa-i placa chiar si in acea situatie. Multumesc Stapana69!

  82. stapana69 Says:

    casper : ma bucur ca blogul incepe sa fie util ! mai ales pt cei care merita …! nu o forta ! nu te precipita ! multumeste-te cu putin si obisnuieste-o asa ! treci treptat la urmatoarele nivele ! felicitari !

  83. Casper Says:

    Multumesc Stapana, asa voi face si daca mai aveti si alte idei sunt bucuros sa le aud si poate sa le si aplic.

  84. stapana69 Says:

    casper : pt noile idei , ar trebui sa fiu la curent cu evolutia voastra. descrie-mi fiecare „spalare”, atmosfera de acolo si poate impreuna stabilim un plan de atac

  85. Casper Says:

    Stapana69: Este o atmosfera placuta, prieteneasca. De obicei aduc ligheanul in sufragerie si cat timp se uita la TV eu le masez, sapunesc, frec usor, apoi le spal si le ster, fara a uita ca la sfarsit sa-i sarut fiecare laba a piciorului.

  86. stapana69 Says:

    casper : cat timp dureaza „spalarea” ? in seara asta saruta-i fiecare deget ! nu mai mult ! asta in locul acelei pupaturi fade pe laba piciorului

  87. Casper Says:

    Stapana69, dureaza cam…vreo 15 minute. O sa-i sarut fiecare deget, dar si inainte sarutam, insa nu fiecare in parte. O sa o fac. De fiecare data sunt nerabdator sa fac asta si chestii noi:)

  88. stapana69 Says:

    casper : cum a fost?

  89. Casper Says:

    Stapana69, pentru mine a fost excelent si excitant. Imi place muuult. Nici ea nu a spus Nu:), e ok, cred ca-i place, insa…imi e teama cumva sa nu fie atrasa mai mult de spalat(gest)decat de faptul ca-i sarut picioarele si vreau sa ma simt umil in fata ei.

  90. Casper Says:

    Stapana69, sa-i fac la fel si in seara asta,sa-i sarut fiecare deget in parte sau ce sa fac,cum sa fac? Doriti sa fac (si) altceva?
    Stiu ca poate o sa sun ca un tampit, dar ma simt mult mai umil dumneavoastra decat ei. Ma simt ca si cand as fi sclavul dumneavoastra mult mai mult. Dar in acelasi timp sunt foarte fericit ca simt si traiesc acest lucru.

  91. stapana69 Says:

    casper : e evident ca esti mai mult sclavul meu decat al ei . dar asta doar pt ca ea nu se bucura inca de a fi stapana… ma gansesc s-o obisnuim intai cu toate gesturiel tale de sclav; sa inceapa sa nu i se mai para nimic nefiresc…! fi sigur ca acum se bucura de spalatul in sine si nicidecum de sclavia ta ! dar in acelasi timp zi „saru’ mana” ca progresezi; parca la inceput nici asta nu aveai …!
    cred ca va f la un moment dat efectul pavlov . cum vine acasa stie ca are momentele de relaxare cu ligheanul, cu masajul, cu spalatul , cu erecti aferenta…!

  92. Casper Says:

    Stapana69,aveti dreptate…dar stiti…acum multe zile, cand am facut dus,am vrut sa-i spun de „chastity device”,iar azi si-a adus aminte.
    Ce sa fac?Sa-i spun ca vreau sa mi-l controleze?

  93. stapana69 Says:

    casper : eu sincera sa fiu cred ca te grabesti ! cred ca acum esti exact genul alora carora eu le spun ca vad ca sclavia ca un mod de viata si ei imi spun „bine, bine , dar cand iti beau si eu urina ?” asa si cu tine ; de abia daca ai reusit s-o faci sa admita (tolereze) foot fetish-ul tau iar tu o tii pe a ta cu centurile tale . eu cred ca o sa i se para ca esti nebun si s-ar putea sa-ti afecteze relatia; indiferent daca ea a intrebat ! oricum ai fost ambiguu cu detaliile ! ce sa inteleg : ca a intrebat in sensul ca si-ar dori sa porti, sau sa vada daca tot mai ai nebunia aia in cap…. sunt multe sensuri; iar tu orbit de fantezia ta nici nu mai esti atent la astfel de amanunte … am feelingul ca o sa ratezi; ca nu esti pe drumul cel bun !
    incearca sa fi obiectiv : cum ti s-ar parea o femeie care nu accepta nimic din bdsm; care inceraca sa fie „prostita” sa se bucure de de un foot licking si a II-a zi te-ar intreba de o extrema a bdsm-ului…!? chiar sunt curioasa ?

  94. Casper Says:

    Stapana69: Imi pare rau, despre chestia asta am incercat sa-i spun cu mult inainte de a intra pe acest blog. Nu am stiut exact cum sa fac, iar ea stie si banuieste cate ceva. Recunosc ca nici nu pare sa fie respingatoare cu privire la bdsm si acum vreo 3 ani a parut intrigata ca „o fac si singur”.
    Totusi o sa incerc sa evit subiectul pe cat posibil, chiar daca stie ca as vrea sa „mi-l controleze”. Sunt un pic in ceata, insa o sa va ascult sfatul, Stapana. Poate o sa mai vorbim si in paralel…

  95. masm Says:

    Casper, vrei sa faci dintr-un porumbel uliu?…Cred ca o STAPANA se naste STAPANA!

  96. Casper Says:

    Bina masm,cum crezi tu…

  97. stapana69 Says:

    casper : eu cred ca gusturile se educa ! probabil nu o sa ajungi niciodata cu ea la nivelul la care poti ajunge cu o stapana innascuta ! depinde f. mult de potentialul fiecaruia ! dar omul se obisnuieste cu binele f usor; si banuiesc ca si ea va face la fel ! iar cu ce incerci tu s-o educi … eu as numi „bine” !
    refiritor la bulversarea ta. cred ca e mai bine sa actionezi dupa instinct; eu doar incerc sa privesc obiectiv (nefiind implicata mi-e mai usor decat tie sa fiu obiectiva) si sa-mi dau cu parerea. tu stii mai bine ; si doar trebuie sa alegi o varinat care crezi ca vi se potriveste !
    cum a decurs aseara?

  98. Casper Says:

    Stapana69: Aseara nu am facut, pentru ca a trebuit sa mergem in oras cu o amica si am fost ocupati. Am ajuns pe la 23.00 si ceva, iar eu trebuia sa intru pe net ca sa caut niste informatii pentru prietena noastra, ca-i trebuiau dimineata la prima ora. Din pacate, am fost amandoi obositi si ne-am bagat in pat imediat.
    E de rau? V-am suparat?
    Recunosc ca sunteti mult mai obiectiva si de aceea va intreb si pe dumneavoastra. Uneori din afara se vad mai bine raspunsurile.
    Pe de alta parte, nici eu nu stiu daca as putea face fata vreodata la o stapana innascuta, mai ales dupa ce am citit pe net, chiar daca uneori ma excit. Poate imi e si frica tocmai ca nu am avut parte de cea in realitate si „noul” poate speria…eu stiu…

  99. stapana69 Says:

    casper : de ce sa ma supar ? Doamne fereste ! ba poate ca a fost bine ca ai mai facut o pauza. incearca diseara , in masura timpului disponibil ! chiar sunt curioasa de reactia ei : e una de aducere aminte a pseudo obiceiului vostru cu ligheanul , sau e o privire gen : „iarasi a inceput asta ?”
    p.s. e o polemica intreaga cu stapana innascuta ! cred ca sunt f. multe tipuri. eu vorbesc din pct de vedere al stapanei care se excita sexual cand domina; neintelegand prin asta a face rau cuiva impotriva vointei lui ; ci a fi o completare la nevoia sclavului de a fi dominat

  100. Casper Says:

    Stapana69: O sa repet diseara…reactia ei este placuta, nu stiu daca inca are „sindromul Pavlov”, astfel incat sa-si aduca aminte ca seara merita sa fie spalata pe picioare, insa cu siguranta ai face placere, chiar cred ca-i place foarte mult. La fel de bine insa pot sa neg ca nu spune/gandeste in genul „iarasi a inceput asta”. Nu refuza, nu ai pare respingator, obsesiv sau mai stiu eu ce.
    Ar mai trebui sa adaug ceva, insa nu cred ca pot spune asta aici si nici nu cred ca e important sau are legatura cu asta. Oricum, daca este sa spun o spun doar dumneavoastra.
    Vreau sa va mai zic ca (eu cred) a inceput sa inteleaga mai bine faptul ca-mi face placere sa-i sarut picioarele si degetelele.

  101. stapana69 Says:

    casper : inseamna ca esti pe drumul cel bun. ma bucur pt tine !

  102. Casper Says:

    Stapana69: Multumesc si astept sa mearga si mai bine, din pacate chiar in seara asta ne-am certat, dar… o sa trecem peste. Daca erati dumneavoastra cred ca ma puneati la punct imediat,dar asa…ramanem suparati. Nici eu nu stiu ce sa fac,cum sa fiu, dar…asta este, momentan va am doar pe dumneavoastra aici.
    Poate par disperat, dar cred ca-mi doresc prea mult o stapana:(

  103. stapana69 Says:

    casper : motivul certurilor a fost generat de sclavia ta?

  104. Casper Says:

    Nu,alta chestie. Totusi azi suntem pe drumul cel bun (al impacarii). Dar…dumneavoastra ce faceti, cum va merge?

  105. stapana69 Says:

    casper : la ce anume te referi ? oricum imi merge bine cred, din moment ce sunt sanatoasa …! multumesc!

  106. Casper Says:

    Stapana69: Nu are legatura cu acest subiect. Ceva mai banal, poate si cu tangenta mai mult sau mai putin cu personalitatea mea. Stiu ca multi nu prea „se impaca” cu ideea de „sclav cu personalitate”, dar…eu stiu…oricum ea nu-mi este stapana(din pacate);)

  107. Casper Says:

    Stapana69, in seara asta ne reintregim, ca sa spun asa…o sa fim din nou impreuna si cred ca o sa facem un dus. MA gandesc sa o si ling atunci, e o „situatie”(loc,imprejurare),care-i place destul de mult, chiar daca e greu de facut datorita apei care-mi curge pe fata.

  108. stapana69 Says:

    casper : inteleg inconvenientul apei. dar forteaza aici ; deoarce sigur apa ii da curaj si incredere deoarece ii sugereaza curetenie…. si inca nu e obisnuita ca ai prefera murdaria (ca sa zic asa). si ai putea s-o intorci , s-o lingi si anal… vezi daca tolereaza ?
    bafta !

  109. Casper Says:

    Cool…nu m-am gandit la acest aspect Stapana69. Cu prima ocazie o sa fac asta si sper sa mearga. As mai vrea sa va spun ca ieri am avut parte de ceva „actiune”, insa nu cred ca ar fi bine sa spun aici despre ce este vorba.
    Poate o sa-mi spuneti exact ce trebuie…

  110. Casper Says:

    Totusi…avand in vedere fluxul „extraordinar” de mare al „post”-urilor, cred ca am cam ramas doar noi doi Stapana. Din pacate…aveti si acum mare dreptate. Va inteleg daca-l stergeti…aici doar se citeste si se construiesc fantezii „de 3 minute”.
    Cum se spune…”mingea e in terenul dumneavoastra”!

  111. stapana69 Says:

    casper : pt detaliile pe care nu vrei sa le impartasesti aici, precum bine stii, te astept pe mess !

  112. Casper Says:

    Stapana69: vroiam sa va mai spun o noutate… ieri am vorbit cu ea pe messenger si mi-a spus ca-i place „tratamentul” si ca ai place sa aiba picioarele pupate/sarutate si astfel tratate (na…ca m-am nascut poet,lool).
    Insa mi-a mai spus ca nu prea ai place sa aiba degetele supte sau foarte putin.
    I-am spus ca ma bucura acest fapt si ca o sa-i mai sarut picioarele cu fiecare ocazie ivita.
    Va multumesc si o sa incerc sa continui cu asta si cu altele care vor aparea si cele spuse de dumneavoastra!!!

    PS: Abia astept sa mai vorbim si sa-mi spuneti mai multe…

  113. stapana69 Says:

    casper : e bine macar ca incepi sa stii exact ce si mai ales ce nu-i place. suptul degetelor nu e cauza pierduta , dar va trebui s-o abordezi mai tarziu ! pana atunci da-i inainte cu tratamentul regesc…!

  114. Casper Says:

    Da Stapana69, asa voi face…Daca aveti si alte idei, abia astept sa le aud, chiar si dupa cele destainuite pe messenger.

  115. Casper Says:

    Stapana69: Sa stiti ca se simte bine, doar ca acum suntem ocupati si cam stresati de „viata cotidiana” ca sa spun asa…

  116. Casper Says:

    Imi este dor de dumneavoastra, Stapana69!!!

  117. Lau Says:

    Sal am intrat si eu in acest bloog pe care il cautam de mult sper ca stapana69 sa nu se supere

  118. Casper Says:

    Salutare toturor sclavilor si in special Stapanei69!!!
    Abia acum ma reusit sa mai intru si eu pe aici, dar banuiesc ca nu mi-ati dus prea mult lipsa;)
    Din pacate vad ca nu prea am avut ce sa citesc, pentru ca nu prea au fost „post”-uri. Ma mint singur si spun ca „toti sunt plecati in vacanta”, asa cum si eu „am cam fost”.
    Stapana69 vad ca nu prea a intrat, dar cand se intoarce poate va mai scrie aici. Am (cred) destul de multe de povestit…Bye!

  119. Lau Says:

    Casper dak STAPANA a lasat balta acest blog si nu va mai posta? sper sa nu fie asa si sa fie cum spui tu intr-o vacanta sau sa fie un fel de test pt. a vedea cel mai rabdator sclav

  120. Casper Says:

    Nu stiu,dar eu zic ca o sa-si mai faca aparitia, insa nu ma intreba de unde stiu pentru ca nu stiu:)

  121. masm Says:

    mi-e teama ca acolo unde e EA vara tine mai mult….asa ca n-o sa apara prea curand!

  122. Lau Says:

    NU contezaza cat sta poate sa stea cat doreste sa se simtaa bine sa se distreze doar sa se intoarca odata si odata inapoi „Mai bine mai tarziu decat niciodata” nu?
    Dak ma gandesc mai bine nu cred k a lasat blogul balta pt kdak lar fi lasat near fi anuntat pt ca nu era greu sa scrie 5 cuvinte dar poate a plecat intro vacanta si nu a apucat sau a uitat sa ne anunte ca pleaca si se intoarce

  123. Lau Says:

    vad k nu mai zice nimeni nimik mai vb si voi

  124. Casper Says:

    Am revenit, dar tot aceasi „aglomeratie” este:(

  125. Lau Says:

    mda stapana nu mai vine sclavii la fel deci am putea spune ca blogul a murit?

  126. stapana69 Says:

    sincera sa fiu ma asteptam la ceva mult mai urat; ma gandeam ca o sa gasesc toate refularile si complexelor celor care au scris si nu au primit raspuns. dar surpriza a fost cat de cat placuta ! ma asteptam sa-l gasesc pe casper pe metereze; bun venit si tie lau ! vad ca a tact si perseverenta !
    de masm nu comentez nimic !
    mea culpa pt plecarea inopinanta si neanuntata !
    bine v-am gasit !

  127. masm Says:

    faptul ca mi-ati scris numele si in felul asta m-ati avut pret de cateva secunde in minte conteaza enorm pt mine!

  128. subdus Says:

    … a spune ceva dupa masm, e ca si cum as incerca sa o fac dupa Stapna69. Ma abtin. Deci.

  129. masm Says:

    cazneste-te subdus!

  130. subdus Says:

    … deh, fiecare dupa putirinta … altfel nema chichirez galceava. Da’ poate m-ajuti tu. masm?

  131. stapana69 Says:

    subdus : sunt curioasa de ce masm are o asa importanta pe blogul asta. deja ma simt putin ingrijorata ! speram eu sa fiu piua intai !

  132. Casper Says:

    Bine v-am regasit Stapana69…si sorry!

  133. Casper Says:

    La multi ani, tuturor si un An Nou numai cu impliniri!

  134. Lynx Says:

    Ce ar fi daca am primi o poza cu stapana?

Lasă un răspuns

