concurs

150 Răspunsuri to “concurs”

  1. Casper Says:

    Stapana69,se mai face un concurs? Sau de ce este aceasta sectiune?

  2. Casper Says:

    Paste Fericit!

  3. Livette Says:

    Nice blog!

  4. stapana69 Says:

    livette : sa inteleg ca avem prima prezenta feminina ? oricum merci pr apreciere !

  5. masm Says:

    STAPANA DIVINA, v-as propune sa faceti ceva pt a mai anima blogul…sa zicem ca cei mai activi sa fie premiati cu tampoane folosite de dvs, chilotei murdari, ciorapi….iar castigatorul saptamanal sau lunar sa se bucure de gustul nectarului dvs!
    Ce ziceti?

  6. Casper Says:

    masm: Pare interesant, dar cine-i cumpara chiloti inapoi, ca ar ramane fara dupa o perioada,nu?

  7. sclav1973 Says:

    S-ar gasi cine sa-i cumpere Casper eu unul sunt innebunit , obsedat dupa chiloti purtati si dresuri sau chiar tampoane

  8. masm Says:

    http://www.trampled.com/members/
    hoffman / mercedes
    sper sa va placa….

  9. masm Says:

    hoffmann / mercedes…..scuze!

  10. masm Says:

    http://www.femaledom.com
    id-alexander , parola – alfred

  11. Ezada Says:

    Buna ziua

    Un prieten mi-a dat acest link. Nice work!

  12. dan Says:

    interesant blog
    destul de complex si cu oameni care chiar sunt interesati(uneori)
    voi urmari acest blog de acuma in colo

    p.s.stapana69 as dori sa vb cu tine mai detaliat despre filozofia ta de stapana.Ma intereseaza ca fapt,chiar daca m-ar excita o stapana.Doar trebuie sa intelegi ca nu sunt genul de ”fac orice”… genul de pervers superficial

  13. dan Says:

    sper sa raspunzi si sa putem comunica

  14. Casper Says:

    Bun venit Ezada si Dan!

  15. masm Says:

    Sarut mainile STAPANA EZADA!….v-am vazut pozele(atat cat se poate vedea din ele)….frumoase si pline de mister!

  16. dan Says:

    stapana69:mie mi se par un pic PENIBILE lucrurile de genul”sarut picioarele stapana” sau altele.Cred ca tipii astia sunt copii excitati de ideea de sclav.Copii penibili repet.Eu cred in toata chestia asta dar in modul mult mai pasional,mai real daca stii ce vreau sa spun(mai mult decat un simplu joc sexual fireste)

    Daca stau bine sa ma gandesc „sclavii” astia trimit sau intreaba chestii de genul asta pentru a primi un raspuns care sa-i excite ca pe urma sa se masturbeze si pace

  17. dan Says:

    stapana69: si un raspuns daca poti!

  18. Casper Says:

    Masm, de unde stii ca Ezada e stapana? Pe bune?…atunci un salut respectuos si din partea mea! La cat mai multe!🙂

  19. masm Says:

    Casper, intra pe http://www.fetishclub.ro si o gasesti acolo….ti-am zis ca trebuie sa mai citesti!:)

  20. Casper Says:

    Masm, asta este…sunt si eu mai incult si nu asa de destept ca tine!

  21. masm Says:

    era o gluma casper, nu un afront!

  22. Casper Says:

    Si eu glumeam pe seama mea:P

  23. dan Says:

    exista o modalitate de acomunica mai rapid cu lumea?

  24. dan Says:

    masm:Stapana Ezda e dezgustatoare(am vazut-o pe mare)

  25. masm Says:

    dane, din jumatatile de poze pe care le-am vazut eu parea super…dar daca zici ca ai vazut-o tu , te cred….

  26. dan Says:

    eu le-am vazut mari si e grasa

  27. dan Says:

    Stapana69 asa de rar intri pe blog?

  28. masm Says:

    dane, …unora le place jazzul!

  29. dan Says:

    amuzant…

  30. masm Says:

    Dane, nu e genul meu….sunt un sclav „pretentios”….daca nu e frumoasa, nu-mi poate fi STAPANA!

  31. dan Says:

    masm:idem

  32. stapana69 Says:

    dan: bun venit pe blog. referitor la „in modul mult mai pasional,mai real” , da-mi detalii despre si o sa pot sa-ti raspund daca stiu despre ce e vorba . deocamdata nu-mi dau seama !
    si eu cred ca sunt multi care asteapta un raspuns in aceeasi maniera precum au formulat , in vederea unei masturbari !

  33. stapana69 Says:

    dane : sincera sa fiu nu-mi place atitudinea ta vis-a-vis de o femeie ! mai ales una care are pretentia ca este stapana. te rog numai jigni ; e o problema de gust !
    p.s si tine cont ca avem aceeasi parere despre look-ul ei ! dar e o problema de etica ! si nu uita ca pt unii muma pt altii ciuma ! masm si-a gasit muma ! si poate multi de pe aici !

  34. stapana69 Says:

    EZADA :multumeste-i prietenului tau in primul rand; si in al doile arand un calduros bine ai venit pe blog. am vazut si eu anuntul de pe fetishclub ( la sugestia celor de aici); iar daca nu este coincidenta inseamna ca esti prima stapana intrata pe blog. sper sa gasesti multi sclavi aici ! nu doar o saftea …. la reauzire

  35. dan Says:

    imi cer scuze dar m-a luat un pic valul! nu vreau sa jignesc!

  36. Casper Says:

    Stapana69: Aveti dreptate cu cele spune mai sus. Fiecare vede aschia din ochiul celuilalt si nu-si vede barna din ochiul sau.
    Sa-nteleg ca „Dan” si poate „Masm” arata ca George Clooney sau Brad Pitt sau cine stie cum,nu-i asa baieti? Voi sunteti super tari…insa o astfel de atitudine nu este sanatoasa.
    Si…asa cum voi ca SCLAVI aveti pretentia ca stapana voastra sa fie ca „Sharona”, abia astept reactia STAPANELOR care vor ca sclavul lor sa fie ca Brad Pitt…
    Cred ca deja cercul e inchis si ca discutia pe aceasta tema nu mai are nici un rost.
    SUCCES BAIETI LA „VANAT” !!!

  37. dan Says:

    stapana69:ma refeream la ceea ce spre exemplu ti-ai dori tu de la un barbat ca sclav.
    Intrebarea este tu poti tine la acel barbat?sau sclavul e sclav prietenul sau iubitul e altceva!

  38. dan Says:

    eu cred ca ar trebui sa fie ceva frumos in fond.chiar daca ar contine si toilet games sau altele!
    stapana69:sper sa intelegi pentru a-mi putea raspunde!

  39. masm Says:

    Casper, ca sa intelegi si tu….pt mine STAPANA e mai mult decat o femeie, e cu mult deasupra celorlalte.
    De fapt o STAPANA ingemaneaza cele mai alese trasaturi ale unei femei moderne : inteligenta, frumoasa, senzuala, curata, ingrijita, imbracata cu gust, manierata….cer prea mult?… ce sa fac, am si eu pretentiile mele….nu ma excita deloc o femeie grasa si cu par pe picioare…..cum ti s-ar parea un trabant cu motor de mercedes?

  40. dan Says:

    Casper:cred ca atat stapana cat si sclavul ar trebui sa arate bine.
    eu unul recunosc ca am pretentii pentru ca (fara falsa modestie)arat bine!

  41. Casper Says:

    Felicitari!

  42. stapana69 Says:

    dan : as preferea (daca nu e utopie) sa fie de toate intr-o singura persoana (iubit, amant, prieten, sot….) si sper sa fie si frumoasa ! nu m-ar deranja; ba chiar m-ar excita toilet games cu un barbat superb ! …nu ?

  43. stapana69 Says:

    masm : am vazut ca termenul „frumos” l-ai folosit si pt pozele ezadei. fara falsa modestie (cum vad ca se practica pe aici) dar o pot lua ca pe o jignire daca si eu sunt tot „frumoasa” ! si (din pacate) tu ai niste poze de ale mele ,ca si termen de comparatie… ce gusturi ciudate ai , daca ai aceleasi atribute pt noi 2…! bine ca ne-am oprit !
    iar apropo de linguselile lui casper …. urmareste posturile si reactiile celor de pe blog de cand a intrat ezada … ! sunt curioasa cine ti se pare „pupincurist” (am aflat si eu de curand termenul; cred ca e sugestiv, nu mai trebuie sa ti-l explic) ?

  44. masm Says:

    STAPANA, va rog sa mai cititi o data postul meu in care faceam referire la EZADA….am spus „frumoase poze (atat cat se pot vedea din ele)”…ochii , atat i-am vazut in poza repectiva…http://209.85.135.104/search?q=cache:gIvUSq4Z6x4J:www.lovespot.ro/10-Ezada-prieteni-matrimoniale-.html+ezada&hl=ro&ct=clnk&cd=1&gl=ro
    eu zic ca un pic de mister pluteste in poza asta,nu?
    Referitor la pozele pe care le am de la dvs, pot sa le spun tuturor ca aveti niste picioare superbe! ….atat am vazut.

  45. Casper Says:

    masm Says:

    June 20th, 2007 at 6:32 pm
    Dane, nu e genul meu….sunt un sclav “pretentios”….daca nu e frumoasa, nu-mi poate fi STAPANA!

  46. Casper Says:

    Masm, faci ca ziaristii…iei doar franturi din context si/sau doar ce-ti convine tie. Si mie mi-ai lasat impresia pe care a lasat-o si Dan.
    Dar…c’est la vie!

    PS: Daca nu-ti place de cineva, incearca (macar pentru viitor) sa nu o spui in fata, sa jignesti sau cum vrei tu sa o spui. Poate Stapana Ezada e mai presus decat noi si nu ne ia cuvintele in seama si poate nu a fost deranjata, dar asta nu inseamna ca tenta din vorbele tale a fost una pozitiva.

  47. dan Says:

    asta e felul meu uneori sa spun verde in fata.intr-adevar uneori ar trebui sa ma abtin.

    stapana69:nu stiu cum arati(pot doar sa banuiesc)dar eu cred ca ai destul de multa treaba in realitate si nu prea ai timp sa fi stapana 24\7!asa e?

  48. masm Says:

    Caper, daca asta ai inteles tu, e treaba ta….poate chiar sunt ziarist!…nu vad unde am jignit-o pe EZADA…apropos de intelesuri…as vrea sa comentam toti sintactic si morfologic fraza ta :

    ” Si mie mi-ai lasat impresia pe care a lasat-o si Dan.”

    ….sau, ma rog, toti care ar intelege ceva din ea!

  49. dan Says:

    stapana69:fara sa jignesc raspund la intrebare:Casper mi se pare pupincurist un pic dar macar e subtil…
    in plus cred ca e sincer

  50. dan Says:

    masm:cred ca s-a exprimat gresit!

  51. stapana69 Says:

    dane : nu am timp intradevar de 24/7. sau mai bine zis nu am gasit inca persoana potrivita caruia sa ma dedic 24/7. deocamdata …!

  52. Casper Says:

    Masm, Dan are dreptate…
    Chiar nu cred ca aici, chiar si tu, nu ai facut nici o greseala de punctuatie, de exprimare, de ortografie sau mai stiu eu ce…
    Totusi, cred ca esti un baiat destept si ai prins ideea pe care am marsat cand am spus ce am spus.

  53. dan Says:

    a incercat cineva facefarting?

  54. dan Says:

    stapana tu ai incercat rolul de scalva vreodata?
    si te mai intreb daca ai facut facefart uniui sclav

    facefart=stapana face part pe fata sclavului

  55. stapana69 Says:

    dan : mai bine evitai descrierea aia penibila. mi se parea o chestie cool si perversa; dupa descrierea ta in romana, parca numai e chiar asa ! nu uita ca esti pe un blog numit stapana… se presupune ca cei care sunt aici au cat de cat legatura cu lumea asta si implicit cu termenii aferenti.
    da eu am facut; intradevar la cerinta lui ; dar ma excita orice e tabu pt altii; iar cand la mijloc e si placerea lui … e si mai bine !

  56. dan Says:

    poate nu stiai

  57. dan Says:

    si tu nu ai avut placere?

  58. stapana69 Says:

    dan : ba da (pt amandoua)

  59. dan Says:

    stapana69:poti sa-mi spui un lucru nou de incercat ca sclav(stiu multe dar nu stiu daca le stiu pe toate)

  60. masm Says:

    pentru cei care vror sa patrunde in adevarata lume a dominarii feminine:
    http://www.owkfilm.com/movpage.php
    id- didier-rosier@skynet.be
    password – 631758651

    va propun sa facem cu totii un exercitiu de imaginatie ….in care din filmele de acolo credeti ca s-ar incadra STAPANA noastra, dpdv al aspectului fizic dar si al placerilor ascunse?

  61. Casper Says:

    Din pacate mie nu-mi deschide filmele…

  62. masm Says:

    instaleaza programul…quick time plazer

  63. masm Says:

    quick time player

  64. dan Says:

    ce face bai frate lumea pe blogul asta?nu e nimeni activ?

    Stapana tu ce zici nu ai nimic de zis de „ordonat”?

  65. dan Says:

    pai normal ca sclav 24\7 e o utopie.Oamenii nu au deloc timpul necesar

  66. Casper Says:

    Hi Stapana Ezada, ce mai faceti? Mai intrati pe aici sau a fost doar o „tangenta” la acest blog. Mi-ar placea sa mai vorbim pe aici si sa pot sa va cunosc un pic mai bine…
    O zi buna in continuare!

  67. masm Says:

    Concurs : cine ghiceste de ce nu a amai postat nimic in ultimele zile STAPANA noastra

  68. masm Says:

    …si,unde e?

  69. dan Says:

    e plecata in olanda?si nu are laptop?

  70. masm Says:

    are laptop, dar probabil ca tentatiile sunt asa mari acolo incat nu prea are timp sa-l deschida….cred ca e bine bronzata!

  71. Casper Says:

    Cool….bravo Ei! Cine nu si-ar dori sa plece prin alte tari?

  72. masm Says:

    ce sa faca in olanda dane?

  73. dan Says:

    pai are 2 variante:sa fumeze iarba si alte alea sau sa isi satisfaca anumite placeri sexuale imposibil de realizat in romania

    nu stiu mai multe

  74. Casper Says:

    Dan, sincer…imi e greu de crezut, insa poate tu stii mai bine.

  75. masm Says:

    dane, chiar crezi ca e imposibil de realizat ceva in romania?…cat despre prima varianta, pe seceta asta, la noi nu prea creste nimic, nici macar iarba…

  76. dan Says:

    deci pana la urma unde e si ce face?

  77. masm Says:

    banuiesc ca e pe o insula exotica, imreuna cu o prietena, distrandu-se la maxim pe banii sclavilor Ei!

  78. dan Says:

    e bine atunci

  79. Casper Says:

    Mie imi este dor de ea!

  80. masm Says:

    nici macar tie, casper, nu ti-a spus unde pleaca…si pana cand?

  81. dan Says:

    cum dracu poate sa-ti fie dor de cineva pe care nu ai vazut niciodata?

  82. Casper Says:

    dan: Conteaza raspunsul meu?

  83. dan Says:

    ma rog…

  84. Casper Says:

    Ok:)

  85. Lau Says:

    Sal am intrat si eu in acest bloog pe care il cautam de mult sper ca stapana69 sa nu se supere

  86. dan Says:

    stapana69 a parasit incinta si am senzatia ca s-a cam saturat de chestia asta.parerea mea!

  87. masm Says:

    eu zic ca e destul de bronzata acum….banuiesc ca e intr-o insula exotica.
    ne-a lasat asa, si a plecat fara sa ne anunte, gandindu-se ca asta e un test pt sclavii EI….rezista cine poate!

  88. dan Says:

    nu e mare chestie masm…sa nu uitam ca vorbim cu niste cuvinte pe un blog!

  89. masm Says:

    si, daca lucrarea EI la masterat sau doctorat a fost „masochismul la romani”?….

  90. masm Says:

    a plecat toata lumea la mare?

  91. sclav1973 Says:

    Daca tot n-am postat demult nimic si doar am urmarit replicile voastre , eu sunt „prietenul” care a invitat-o aici pe Ezada , nu stiu daca e rau sau bine ca am facut asta gandindu-ma ca sunt multi sub , m-am gandit ca totusi e bine venit aici , oricine , oameni care fac acest lucru si din pasiune .
    Mi s-a parut ca nu a fost primita ok , pacat , poate mi se pare – dar asta o voi spune intr-un post viitor
    Respecte tuturor si daca am gresit sa-mi fie cu iertare

  92. dan Says:

    am fost intr-adevar la mare…si vad ca stapana tot nu a aparut

  93. masm Says:

    mai sperati?

  94. Lau Says:

    Nu stiu eu cred k STAPANA a lasat balta acest blog si dak e asa imi pare f rau pt k imi placea sau poate e un frel de test k sa vada care are rabdare sa o astepte pana va posta ea si sper ca asa sa fie si sa nu lase blogul balta

  95. dan Says:

    eu nu stiu ce sa cred…

  96. Casper Says:

    Salut….
    Am vazut ce ati scris si as putea spune ca uneori toate au si un sfarsit, chiar daca eu nu cred ca acesta este sfarsitul aparitiei Stapanei69 pe acest blog.

  97. Lau Says:

    Sper sa nu fie acesta SPARSITUL

  98. Casper Says:

    Sfarsitul nu-i aici…

    PS: Show must go one PITTIS

  99. dan Says:

    ok baieti si asta cred ca va fi ultimul meu post:Se pare ca stapana era trecuta de 80 de ani iar noi am stat si ne-am uitat in gura unei babe sinistre si extrerm de perversa!aceasta batrana avea pitulice la coloana.pitulicea nu poate fi operata asa usor.a murit in timpul operatiei pentru ca avea pitulice la coloana.asa ca stapana69 cea misterioasa era doar o baba cu pitulice la coloana care avea pitulice la coloana si a murit. Doamne iarta-ma.

  100. Seed Says:

    sincer nu mai stiu despre ce e vorba … am inceput sa citesc blogul cap coada si de la inceput ati schimbat subiectul de nici voi nu mai stiti despre ce e vorba ….🙂

  101. Seed Says:

    oricum imi pare bine ca exieta acest blog … este mai ult decat fantastic si astept cu nerabdare noi teme

  102. Lau Says:

    dan ai inebunit scz dar nu cred k stapana era o baba cu pitulice la coloana dar e dreptul tau sa spui ce vrei.
    Seed mda ai venit in blog si ai postat insa nu putem sa facem noi teme pt k Stapana nu mai este pe blog si nu stim care e motivul pt care nu vine(sper sa nu fie real ce a zis dan).

  103. seed Says:

    adevarat ca nu mai posteaza stapana dar pe langa asta nimeni nu ne opreste sa vorbim despre anumite teme care ne-ar interesa pe toti. Poate ca Stapana asteapta reactia noastra.🙂

  104. Lau Says:

    mda o tema de exemplu umilinta in public lucru care mie imi place f mult

  105. seed Says:

    stii cum e … umilinta ca umilinta dar daca vine vorba de public este mai complicata …. poate sa aiba si urmari destul de grave din punct de vedere social ….

  106. Lau Says:

    mda dak te vede cineva care te cunoaste te simti distrus de aceie imi place sa practic sclavie 24/7 intr-un alt oras in care nu cunosc si nu ma cunoaste absolut nimeni inafara de STAPANA care normal k ma umileste

  107. seed Says:

    e o chestie interesanta … eu de ex de ceva vreme caut stapana in Cluj dar sincer sa fiu …. pana acum nu am reusit … probabil cu mine e problema ….. dar care o fi aia … nu imi dau seama

  108. masm Says:

    Seed, cred ca ar trebui sa te consideri un norocos ….esti mai aproape , decat multi dintre noi , de…budapesta!

  109. seed Says:

    hmmmmmmm …. adevarat dar nu traiesc acolo …. si e mai bine asa credema …. open mind teoretic ar trebui sa gasesti peste tot .. poate eu nu stiu unde sa caut🙂

  110. Casper Says:

    🙂

  111. stapana69 Says:

    aici vad ca e liniste

  112. masm Says:

    fac eu putina agitatie STAPANA DIVINA!…..multumesc Domnului ca v-ati intors!

  113. stapana69 Says:

    masm : sunt magulita de implicarea divinitatii dar din pacate tu stii doar sa vorbesti frumos… ma rog nu vreau sa incep cu reprosuri ; stii cel mai bine ce vreau sa zic.
    oricum ma bucur sa va revad pe toti ! chiar si pe tine !

  114. masm Says:

    DIVINA STAPANA, ca sa faca o paralela istorico-religioasa, nu vreti ca asta sa fie momentul 0, care sa desparta ce a fost de ce va fi?….un fel de inainte si dupa HRISTOS…?

  115. stapana69 Says:

    nu stiu exact la ce anume te referi !? aici suntem pe blog…!

  116. dan Says:

    stapana69:ce faci stapana nu ai mai avut timp sa-ti supui sclavii
    sau a fost un test.ma rog…pe unde ai fost?pe unde ai bantuit?

  117. dan Says:

    a si in plus tu cu masm v-ati intalnit?adica a-ti avut o relatie?

  118. masm Says:

    am avut in aceeasi masura in care scri tu corect!

  119. dan Says:

    eu am scris special „a-ti” tu tot special ai scris incorect raspunsul?

  120. stapana69 Says:

    ciudata polemica intre voi 2. va las s-o rezolvati ca intre sclavi . dar dane totusi nu inteleg de ce e incorect raspunsul lui masm?

  121. dan Says:

    te ingrijoreaza?

  122. subdus Says:

    … mai sa fie … io cred ca disputa e aceiasi, veche si de demult … sau poate ca e aceasi … s-au poate ca aceeeasi.
    In fine, chestia cu pitulicea la coloana e misto, e exact ceea ce-i lipseste concursului. Pitulicea, adica …

  123. dan Says:

    stapana69:vorbim despre sex pana la urma!vorbim despre o forma”mai ciudata” de sex dar in fond tot sex este!care e scopul tau cu acest blog?unde vrei sa ajungi?vrei sa ajungi la o concluzie,vrei sa inveti mai multe,sa aflii mai multe?daca stai si analizezi blogul asta realizezi ca aici scriu tot felul de perversi ascunsi/perversi care nu sunt ascunsi dar care nu au reusit sa gaseasca o partenera care sa aibe aceleasi fantezii/foarte multi frustrati?intrebarea e,stapana,de ce te ascunzi,esti si tu cumva frustrata de ceva?desi toti astia pe aici scriu de parca te adora adevarul e ca adora niste cuvinte(le adora sau ii excita)sfatul meu este sa-ti faci o lista cu „sclavi”si sa ne vedem undeva cu scopul de a ne apropia de realitate,de sentimentele naturale si nu de cele impuse virtual.

  124. dan Says:

    masm:tu ai luat LSD?”DIVINA STAPANA, ca sa faca o paralela istorico-religioasa, nu vreti ca asta sa fie momentul 0, care sa desparta ce a fost de ce va fi?….un fel de inainte si dupa HRISTOS…?”

  125. subdus Says:

    Buna idee! Perversii la vedere! Deci maine la o bere?

  126. seed Says:

    dan …. ceea ce ai scris tu este mai mult sau mai putin adevarat. Perversi….in oarecare masura cam toata lumea poarta in el o anumita doza de perversiune acum ramane de vazut cine are tupeul de a zice „eu sunt pervers pentru ca … ” . da … anumite cuvinte sunt excitante si multi o percep ceva ce este interzis dar dulce. Dar nu este nimic iesit din comun atata timp cat vorbim de placere. Si in alta ordine de idei … este destul de greu sa te intalnesti cu niste oameni pe care nu i-ai vazut niciodata si sa le fi stapana din prima intalnire … Asta a fost parerea mea
    !

  127. masm Says:

    1. dane, scuza-ma ca ti-o spun asa direct, dar se pare ca tu ai picat ca musca-n lapte in discutia asta (cel putin intre mine si STAPANA 69)…
    2. interesanta ideea ta cu lista de sclavi , si eu cred ca STAPANA ar trebui sa faca o triere, dar a te autopropune (” sa NE vedem”) mi se pare cel putin o lipsa de respect fata de ceilalti, sau poate o doza excesiva de narcisism….te uiti in oglinda si te vezi asa destept, frumos, inteligent?…lucrurile marunte privite intr-o oglinda convexa par mult mai mari. Sau, poate ti s-au dilatat pupilele de la …LSD.

  128. dan Says:

    1.stapana alege pe cine vrea,chiar daca eu ma propun sau nu!
    2.nu cred ca o sa vrea,ptr ca sa zicem este „rusinoasa”.
    3.eu chiar arat bine si sunt destul de inteligent sa inteleg unele lucruri si destul de inteligent sa ma indoiesc de mine sau de altii!
    4.si pentru a clarifica eu de mne nu ma indoiesc ca merit,de stapana da

  129. masm Says:

    dane, nimeni de pe blog nu se indoieste de faptul ca arati bine….
    referitor la punctul 4. poate si argumentezi afirmatia ta!

  130. dan Says:

    referitor la pctul 4 am senzatia ca stapana nu e chiar ce ne inchipuim noi…sper sa ma insel..sper.

    si masm nu mai fi ironic…

  131. stapana69 Says:

    dan :
    sincera sa fiu la tine e un paradox . banuiesc ca ai liber arbitru pt site-urile pe care le fecventezi. esti printre cel mai nemultumit de aici , dar totsui revii. ca sa te parafrazez : „esti tu cumva frustrat de ceva cu blogul asta?”
    te indoiesti de tot si toti de pe aici dar in acelasi timp ai vrea sa te intalnesti cu ei .
    iar parerile tale cu ce ar trebui sa fac cu blogul sunt chiar impertinente. daca ai niste idei (poate mai bune) incearca sa ti le materializezi singur; nu mai ii sfatui pe altii ce sa faca ; mai ales pe unii care probabil nu dau doi bani pe parerea ta !
    p.s. apropos de lsd : ai luat vreodata , sau ti-a impartasit cineva din experinetele lui in sensul asta si acum poti sa ne sfatuiesti si pe noi ?

  132. stapana69 Says:

    seed : am inceput sa ma mir cand cineva ma intelege…! multumesc ca sa zic asa…!

  133. seed Says:

    de scris nu este foarte greu … putin mai interesant este sa si practici ceea ce vorbesti ! Nu e greu de inteles de exemplu „as vrea sa zbor cu avionul si cred ca ar fi super taredar cand e sa ma urc intr-un avion mi se face rau instantaneu” Asta e problema cu gandurile care sa zicem ca te excita…pana nu le pui in practica este doar o pura fantezie. Oricum eu am trecut de pragul fanteziilor🙂

  134. dan Says:

    pe tine stapana te deranjaza cand cineva nu te pupa in fund si se indoieste de tine.era mai bine daca te pupam si eu?hai sa-ti spun o chestie: este o pierdere de vreme…si poate ai sa-ti dai seama si tu.

    nu cred ca astia nu dau 2 bani pe parerea mea…dar le e frica de dracu stie ce sa recunoasaca.

    chestia cu lsd era o gluma iar glumitele tale si ale lui masm in raspuns pe bune chiar nu sunt amuzante si nici nu ma fac sa ma simt prost.
    aici daca ai o parere,va comporatati ca niste copii care”raspund cu aceeasi moneda”sunt razgaiati si au pretentia de oameni inteligenti

  135. masm Says:

    da’ sti ce buna a fost gluma ta cu lsd-ul?…..m-am prapadit de ras!….nu m-am putut abtine si le-am spus-o tuturor prietenilor mei….e o isterie generala!

  136. dan Says:

    da am fost dragut ca te-am intrebat daca ai luat lsd…puteam sa zic lucruri mai nasoale!

  137. seed Says:

    Fratilor … nu daca tot veni vorba de oameni inteligenti …. eu cred ca nu este cazul sa va certati …. mai ales pe banalitati …. fiecare are voie sa vorbeasca cat vrea … ori este luat in considerare ori nu … alta varianta nu prea exista😛

  138. dan Says:

    seed:nu mai vorbi ca nu stii cum ii ranesti sentimentele lui masm…

  139. seed Says:

    se prea poate ca o sa tac de acum incolo … dar adevarut e tot acelasi ::P

  140. stapana69 Says:

    dan : insist cu intrebarea mea ? daca tot suntem „niste razgaiati cu pretentia de a fi inteligenti” de ce insisti sa tot te razgaiesti cu noi ? banuiesc ca esti mult superior ! la un moment dat se va face o medie daca tot stam impreuna ! si Doamne ferestesa sa ajungi ca noi ! Evita-ne te rog de dragul inteligentei tale !

  141. seed Says:

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) bine zis

  142. dan Says:

    bine

  143. Lau Says:

    misto

  144. seed Says:

    ce subiecte noi ? discutii ? etc? sau nu mai scrie nimeni nimica
    :-??

  145. Casper Says:

    La multi ani, tuturor si un An Nou numai cu impliniri!

  146. seed Says:

    La multi ani !!!!!!!! Tuturor

  147. stapana69 Says:

    litllejohn: bafta si la mai mare !

  148. seed Says:

    hmmmm ….. trebuie putin structurat situl … ma rog blogu.

  149. stapana69 Says:

    despre ce blog vorbesti seed?

  150. Casper Says:

    Cred ca „xxxxx”…Stapana69!

Lasă un răspuns

